Gå til innhold

Har det vært filmer som dere ikke har likt første gangen dere så den men senere?

Anbefalte innlegg

Gjest dårlige filmer som blir bra
Skrevet

første gang jeg så "alt om min mor" så syntes jeg den var rimelig kjedelig og uforståelig. Andre og tredje gangen jeg så den så la jeg merke til detaljer i den som jeg ikke hadde sett før. Og nå synes jeg den er nydelig

Andre filmer har jeg også måttet se på flere ganger for å like dem

har dere noen sånne filmer som dere mislikte først, for så å like etterpå?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis jeg synes en film er dårlig så ser jeg den ikke en gang til. Men det kan sikkert stemme det du sier. Kanskje det er verdt et forsøk?!

Gjest dårlige filmer som blir bra
Skrevet

Hvis jeg synes en film er dårlig så ser jeg den ikke en gang til. Men det kan sikkert stemme det du sier. Kanskje det er verdt et forsøk?!

grunnen til at jeg så den igjen var at jeg gikk på spanskkurs og trengte å høre spank. derfor kjøpe jeg meg videoen. og til min overraskelse så likte jeg filmen også:)

Skrevet

Det tror jeg ikke, men jeg har sett mange filmer som blir bedre og bedre for hver gang jeg ser de. Og det er jo fordi jeg får med meg helt nye detaljer for hver gang.

Skrevet

Enkelte filmer blir bedre og bedre for hver gang man ser dem.

Skrevet

Ja, hadde det med pulp fiction, men nå er jeg lei den.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg syntes Blues Brothers var bånn i bøtta første gang jeg så den. Da jeg så den igjen mange år etterpå hadde jeg litt av en ahaopplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...