Gå til innhold

Strømpebukse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, alle sier motsatt!

Skoene er veldig mørke brune. Kan lure hvem som helst med ølbriller og svakt nattesyn!

Hehe - går nok bra. Bare smil mye så er det ingen som gidder å se ned!

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Idéfix

9

• Hønemoren

7

• amber sun

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke hudfarget. Det er fryktelig oppskrytt.

Til og med lilla er bedre.

Eller grønne, he he.

Kom til å tenke på en nyttårsaften for mange år siden. Jeg hadde sort kjole og brøt faktisk av med jadegrønn strømpebukse og bredt belte i samme grønnfarge. Sorte sko til, ble et vellykka antrekk.

Skrevet

Eller grønne, he he.

Kom til å tenke på en nyttårsaften for mange år siden. Jeg hadde sort kjole og brøt faktisk av med jadegrønn strømpebukse og bredt belte i samme grønnfarge. Sorte sko til, ble et vellykka antrekk.

Grønn minner meg litt for mye om Jahn Teigen og Herodes Falsk, men bortsett fra grønt gjør alt seg bedre enn hudfarget. :)

Skrevet

Nå minnes jeg noen år tilbake, der jeg vandret rundt med lilla skjerf og lilla strømpebukser... Alt annet var sort, også skoa (doc Martens selvsakt).

*gremmes*

Skrevet

Eller grønne, he he.

For to år siden var jeg høygravid (nesten) på nyttårsaften. Hadde da på meg sort, knelang kjole og sorte høyhælte sko. Strømpebuksa var sort og hvit-mønstret (stort mønster). Antrekket var kult, men kanskje mer in i tiden for to år siden ;-)

Skrevet

Grønn minner meg litt for mye om Jahn Teigen og Herodes Falsk, men bortsett fra grønt gjør alt seg bedre enn hudfarget. :)

Jadegrønn er en pen, ikke sterk grønnfarge, minner litt om den grønnfargen på hun over her på reklamen til Grete Roede.

Annonse

Skrevet

Nå minnes jeg noen år tilbake, der jeg vandret rundt med lilla skjerf og lilla strømpebukser... Alt annet var sort, også skoa (doc Martens selvsakt).

*gremmes*

Det må i hvert fall ha sett bedre ut enn hudfarget. :)

Skrevet

Med gullsko er det best med hudfarget strømpebukse (med bittelitt glitter i)!!

*fornærma*

Skrevet

Med gullsko er det best med hudfarget strømpebukse (med bittelitt glitter i)!!

*fornærma*

Men nå er det ingen normale folk som går i gullsko.

Håper ikke jeg gjorde deg mer fornærma nå. ;)

Skrevet

For to år siden var jeg høygravid (nesten) på nyttårsaften. Hadde da på meg sort, knelang kjole og sorte høyhælte sko. Strømpebuksa var sort og hvit-mønstret (stort mønster). Antrekket var kult, men kanskje mer in i tiden for to år siden ;-)

Artig med litt "anneledes" innimellom da. Hadde nok ikke vært idag jeg hadde valgt det sorte og grønne, men skulle vel være litt mere vågal selv om man drar på årene...! Beltet var forresten veldig bredt med pen "gullspenne", har det enda.

Skrevet

Har inntrykk av at gutter i det hele tatt sliter med strømpebukse konseptet - uansett farge!

Skrevet

Har inntrykk av at gutter i det hele tatt sliter med strømpebukse konseptet - uansett farge!

Hehe, det har du helt rett i.

Selv foretrekker jeg at dere fryser litt for skjønnheten. :)

Annonse

Skrevet

Artig med litt "anneledes" innimellom da. Hadde nok ikke vært idag jeg hadde valgt det sorte og grønne, men skulle vel være litt mere vågal selv om man drar på årene...! Beltet var forresten veldig bredt med pen "gullspenne", har det enda.

Du var helt sikkert kul! :-)

Skrevet

Men nå er det ingen normale folk som går i gullsko.

Håper ikke jeg gjorde deg mer fornærma nå. ;)

Selvsagt! Gullsko er bra det! Mine er fra femtitallet og er helt RÅ!

Skrevet

Hehe, det har du helt rett i.

Selv foretrekker jeg at dere fryser litt for skjønnheten. :)

Ja, forrige fest gikk jeg uten!

Kan ikke tro at noen av guttene la merke til det en gang...

:)

Skrevet

Nja, jeg vet ærlig talt ikke helt der...

Jeg trenger å se helheten. Med kjole og bein!

Skal jeg sende deg et bilde kanskje? ;-)

Jeg ble iallefall sjekka opp på julebordet for noen uker siden *hehe*

Skrevet

Skal jeg sende deg et bilde kanskje? ;-)

Jeg ble iallefall sjekka opp på julebordet for noen uker siden *hehe*

Det kan jo også være fordi nordmenn på julebord er så fulle at de ikke ser den hudfarga strømpebuksa. :)

Skrevet

Det kan jo også være fordi nordmenn på julebord er så fulle at de ikke ser den hudfarga strømpebuksa. :)

Han sjekka meg heldigvis opp før han ble full! Ikke det at han var så innmari kjekk da, men det var i grunnen like greit. Jeg er tross alt godt gift ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...