Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ja, forrige fest gikk jeg uten! Kan ikke tro at noen av guttene la merke til det en gang... Akkurat! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Han sjekka meg heldigvis opp før han ble full! Ikke det at han var så innmari kjekk da, men det var i grunnen like greit. Jeg er tross alt godt gift ;-) Ja, men når du er godt gift er det jo heller ikke så nøye hva slags strømebukser du drar på deg, så lenge mannen er fornøyd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ja, forrige fest gikk jeg uten! Kan ikke tro at noen av guttene la merke til det en gang... Sånn er det når man henger på lokalet. Ingen av landsbygutta ser noe som helst etter at klokka har slått 20:00. 0 Siter
Idéfix Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Sånn er det når man henger på lokalet. Ingen av landsbygutta ser noe som helst etter at klokka har slått 20:00. Nå henger jeg mest i storbyen - og de er ikke mer kultiverte her heller etter 20.00 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ja, men når du er godt gift er det jo heller ikke så nøye hva slags strømebukser du drar på deg, så lenge mannen er fornøyd. Han er såre fornøyd så lenge jeg ikke drar på meg hvit strømpebukse eller bukse. Hvitt på nedre del av kroppen har han av en eller annen grunn aversjoner mot. Ellers har du selvsagt helt rett :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Nå henger jeg mest i storbyen - og de er ikke mer kultiverte her heller etter 20.00 Jeg vet. Henger i nærheten av storbyen jeg også, og jeg er ikke veldig kultivert. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Han er såre fornøyd så lenge jeg ikke drar på meg hvit strømpebukse eller bukse. Hvitt på nedre del av kroppen har han av en eller annen grunn aversjoner mot. Ellers har du selvsagt helt rett :-) Jeg har alltid rett! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har alltid rett! Tja.... *følger godt med Shit'n de neste dagene* 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Uansett hva du velger, trenger du en strømpebukse som holder inn, holder opp(du må bare holde ut:o)), så er Falke tingen. De er helt fantastiske, varer en evighet, og tåler det meste, (til og med katteklør har mine tålt uten et merke.) Koster 160 kr og er verdt hver eneste krone. Jeg bruker ikke annet. Må nok på en strømpesalomg for å få tak i den. Ellers synes jeg faktisk at hudfarget går til akkurat det antrekket du beskriver. ha en trivelig kveld:o) 0 Siter
amber sun Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Ikke strømpebukse. Stay-ups er mye bedre. Jeg får helt noia av de ekle strømpebuksene jeg. Ulekkert er det også ;-P Stay ups derimot...hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Ikke strømpebukse. Stay-ups er mye bedre. Jeg får helt noia av de ekle strømpebuksene jeg. Ulekkert er det også ;-P Stay ups derimot...hehe Hvis man er slank uten særlig fett på lår og bak, så er stayups fint. Verrehvis flesket tyter ut over kanten på stayups'en kanskje? Men du...det er da umulig å se om man har på stayups eller strømpebukse, med mindre man har et mini-miniskjørt! ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Hudfarget siden kjolen har lange armer. Ellers blir alt så veldig svart. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Hvis man er slank uten særlig fett på lår og bak, så er stayups fint. Verrehvis flesket tyter ut over kanten på stayups'en kanskje? Men du...det er da umulig å se om man har på stayups eller strømpebukse, med mindre man har et mini-miniskjørt! ;-) Det er vel så. Tenkte ikke på at det tøt ut ting over stay ups'en jeg da. Men ellers syns jeg ikke det kjennes bra selv, føler meg ulekker, og en gang skal en jo kle av seg og da er det ikke særlig lekkert når man står der i ei strømpebukse ;-) syns jeg da, hehe. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Det er vel så. Tenkte ikke på at det tøt ut ting over stay ups'en jeg da. Men ellers syns jeg ikke det kjennes bra selv, føler meg ulekker, og en gang skal en jo kle av seg og da er det ikke særlig lekkert når man står der i ei strømpebukse ;-) syns jeg da, hehe. :-) Stayups'en holder vel ikke inn lenger oppe vil jeg tro? *grønn* Enig i at strømpebukse er litt turn-off, men så går jo an å ta den kjapt av før elsklingen ser den. Hvis man skal ha ONS er det muligens best med stay ups's! *hehe* 0 Siter
amber sun Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Stayups'en holder vel ikke inn lenger oppe vil jeg tro? *grønn* Enig i at strømpebukse er litt turn-off, men så går jo an å ta den kjapt av før elsklingen ser den. Hvis man skal ha ONS er det muligens best med stay ups's! *hehe* Nei, stay ups holder nok ikke magen inn, hvis det er det du tenker på. Den får vi holde inn ved hjelp av magemusklene da, hehe. *s* Dette ble en morsom tråd. ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Nei, stay ups holder nok ikke magen inn, hvis det er det du tenker på. Den får vi holde inn ved hjelp av magemusklene da, hehe. *s* Dette ble en morsom tråd. ;-) Kan være greit å ha litt hjelp til å holde inn magen, spesielt når man er gode og mette etter f.eks. julebordet ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Ikke strømpebukse. Stay-ups er mye bedre. Jeg får helt noia av de ekle strømpebuksene jeg. Ulekkert er det også ;-P Stay ups derimot...hehe Enig. Strømpebukser er turnoff DeLux. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Enig. Strømpebukser er turnoff DeLux. Jepp, der sa du det. Så jeg går for stay ups- ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 *denger løs på Shit`n* Gullsko er da moderne nå!!! Her er beviset: http://www.vijentene.net/gullsko05.php *rekker tunge* De skoene var lekre!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 De skoene var lekre!! Ja, ikke sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.