Gå til innhold

Strømpebukse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, forrige fest gikk jeg uten!

Kan ikke tro at noen av guttene la merke til det en gang...

:)

Akkurat!

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Idéfix

9

• Hønemoren

7

• amber sun

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han sjekka meg heldigvis opp før han ble full! Ikke det at han var så innmari kjekk da, men det var i grunnen like greit. Jeg er tross alt godt gift ;-)

Ja, men når du er godt gift er det jo heller ikke så nøye hva slags strømebukser du drar på deg, så lenge mannen er fornøyd. :)

Skrevet

Ja, forrige fest gikk jeg uten!

Kan ikke tro at noen av guttene la merke til det en gang...

:)

Sånn er det når man henger på lokalet. Ingen av landsbygutta ser noe som helst etter at klokka har slått 20:00. :)

Skrevet

Sånn er det når man henger på lokalet. Ingen av landsbygutta ser noe som helst etter at klokka har slått 20:00. :)

Nå henger jeg mest i storbyen - og de er ikke mer kultiverte her heller etter 20.00

Skrevet

Ja, men når du er godt gift er det jo heller ikke så nøye hva slags strømebukser du drar på deg, så lenge mannen er fornøyd. :)

Han er såre fornøyd så lenge jeg ikke drar på meg hvit strømpebukse eller bukse. Hvitt på nedre del av kroppen har han av en eller annen grunn aversjoner mot.

Ellers har du selvsagt helt rett :-)

Skrevet

Nå henger jeg mest i storbyen - og de er ikke mer kultiverte her heller etter 20.00

Jeg vet. Henger i nærheten av storbyen jeg også, og jeg er ikke veldig kultivert. :)

Annonse

Skrevet

Han er såre fornøyd så lenge jeg ikke drar på meg hvit strømpebukse eller bukse. Hvitt på nedre del av kroppen har han av en eller annen grunn aversjoner mot.

Ellers har du selvsagt helt rett :-)

Jeg har alltid rett! :)

Skrevet

Jeg har alltid rett! :)

Tja....

*følger godt med Shit'n de neste dagene*

Skrevet

Uansett hva du velger, trenger du en strømpebukse som holder inn, holder opp(du må bare holde ut:o)), så er Falke tingen. De er helt fantastiske, varer en evighet, og tåler det meste, (til og med katteklør har mine tålt uten et merke.) Koster 160 kr og er verdt hver eneste krone. Jeg bruker ikke annet. Må nok på en strømpesalomg for å få tak i den.

Ellers synes jeg faktisk at hudfarget går til akkurat det antrekket du beskriver.

ha en trivelig kveld:o)

Skrevet

Ikke strømpebukse. Stay-ups er mye bedre.

Jeg får helt noia av de ekle strømpebuksene jeg. Ulekkert er det også ;-P

Stay ups derimot...hehe

Skrevet

Stay ups derimot...hehe

Hvis man er slank uten særlig fett på lår og bak, så er stayups fint. Verrehvis flesket tyter ut over kanten på stayups'en kanskje?

Men du...det er da umulig å se om man har på stayups eller strømpebukse, med mindre man har et mini-miniskjørt!

;-)

Skrevet

Hudfarget siden kjolen har lange armer. Ellers blir alt så veldig svart.

Skrevet

Hvis man er slank uten særlig fett på lår og bak, så er stayups fint. Verrehvis flesket tyter ut over kanten på stayups'en kanskje?

Men du...det er da umulig å se om man har på stayups eller strømpebukse, med mindre man har et mini-miniskjørt!

;-)

Det er vel så. Tenkte ikke på at det tøt ut ting over stay ups'en jeg da.

Men ellers syns jeg ikke det kjennes bra selv, føler meg ulekker, og en gang skal en jo kle av seg og da er det ikke særlig lekkert når man står der i ei strømpebukse ;-)

syns jeg da, hehe. :-)

Annonse

Skrevet

Det er vel så. Tenkte ikke på at det tøt ut ting over stay ups'en jeg da.

Men ellers syns jeg ikke det kjennes bra selv, føler meg ulekker, og en gang skal en jo kle av seg og da er det ikke særlig lekkert når man står der i ei strømpebukse ;-)

syns jeg da, hehe. :-)

Stayups'en holder vel ikke inn lenger oppe vil jeg tro? *grønn*

Enig i at strømpebukse er litt turn-off, men så går jo an å ta den kjapt av før elsklingen ser den. Hvis man skal ha ONS er det muligens best med stay ups's! *hehe*

Skrevet

Stayups'en holder vel ikke inn lenger oppe vil jeg tro? *grønn*

Enig i at strømpebukse er litt turn-off, men så går jo an å ta den kjapt av før elsklingen ser den. Hvis man skal ha ONS er det muligens best med stay ups's! *hehe*

Nei, stay ups holder nok ikke magen inn, hvis det er det du tenker på. Den får vi holde inn ved hjelp av magemusklene da, hehe. *s*

Dette ble en morsom tråd. ;-)

Skrevet

Nei, stay ups holder nok ikke magen inn, hvis det er det du tenker på. Den får vi holde inn ved hjelp av magemusklene da, hehe. *s*

Dette ble en morsom tråd. ;-)

Kan være greit å ha litt hjelp til å holde inn magen, spesielt når man er gode og mette etter f.eks. julebordet ;-)

Skrevet

Stay ups derimot...hehe

Enig.

Strømpebukser er turnoff DeLux.

Skrevet

Enig.

Strømpebukser er turnoff DeLux.

Jepp, der sa du det.

Så jeg går for stay ups- ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...