Gjest Timari Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 kjøpte meg et belte for litt over en ute siden. Nå har det røket, der hvor jeg strammer det. bare litt motstand til så ryker hele beltet er dette en reklamasjon? eller er det selvforskyldt når man må stramme hardt for å holde buksa oppe? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg hadde tatt med kvitteringen og reklamert. Det må jo være noe galt med beltet. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg hadde reklamert på belte ja 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg hadde reklamert på belte ja takk, da gjør jeg det 0 Siter
Gjest huppsy Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg hadde tatt med kvitteringen og reklamert. Det må jo være noe galt med beltet. Spørs om det har blitt for mye ribbe i jula da... ha ha ha Klarte ikke dy meg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.