Gjest Shira12 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Må ty til Dol igjen jeg. Bikkja vår har løpetid, jeg vet ikke helt når den startet, da det er en dachs, og hun "vasker" opp etter seg før jeg merker at hun har blødd, men en 3-4 dager kanskje? Saken er den at vi nå har en liten han-dachs på frierbesøk her. Når skal de egentlig parre seg i løpetiden? midt i? Etter? Frieren er blitt ganske så frustrert her, han slipper ikke til. Dama er overlegen, og har PMS virker det som ;-) I natt tok det visstnok av her, han hadde skvettet så og si overalt her. Gode råd? Bør jeg sende frieren hjem igjen, og la han komme tilbake senere? Eller er rett og slett ikke kemien der? Nå sitter han nede i gangen og furter, hun tasler litt rundt og småkviner. Men han er tydligvis bestemt på og ikke kurtisere henne idag. 0 Siter
rose23 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Nei, det er ikke alltid kjemien stemmer... Men det går vel an å prøve på igjen senere. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Nei, det er ikke alltid kjemien stemmer... Men det går vel an å prøve på igjen senere. Jeg har sendt han hjem igjen med lovnad om at han kunne komme tilbake om noen dager. Tror det var for tidlig jeg. Men det er vel slik som med oss mennesker, ikke alltid kjemien er der ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.