Gå til innhold

Hvordan tolker jeg dette...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du bare tenke gjennom hva denne personen vet om fortiden din.

Det var en kryptisk beskjed, som enten bare skulle være morsom, eller så hadde den en dypere mening.

Hadde du et samlivsbrudd i 2005 eller noe?

Nei, er etablert med samboer. Fikk meldingen fra en gammel kompis som jeg møtte igjen nå i julen, har ikke sett han på et par år... Hva mener han tror du?

Annonse

Gjest hemmelig dooler...

Heisann... Imotsetning tilmange andre her (kanskje?) er jeg edru ikveld, og denne meldingen er utrolig enkel.. Bare les gjennom to ganger så skjønner du...

La det beste fra fortiden blir det værste for fremtiden...

Dvs. at personen bare ønsker deg godt, og at det nye året må overgå det gamle...

Hvis det beste minne fra fortiden blir det værste for fremtiden, kan det jo bare bli bedre!

Nyttårskos fra

Gjest Ramina

Forstår det så enkelt at: ønsker deg et år hvor det beste som hendte i fjor blir det "verste" som hender i år...

altså at året blir så flott og fyldt av glede at de tingene som var supre i fjor er å regne for smådetaljer i år.

Ha en super, duper strålende 2006 helt enkelt.

:)

Annonse

Jeg skjønner ikke helt problemet? Han ønsker deg en god fremtid, der de verste dagene i fremtiden blir omtrent som de beste fra fortiden. Altså at fremtiden vil gå nåtiden en høy gang:-)

Ikke tolke for mye. Noen ganger står det bare det det står. Sikkert en sånn sms-greie som blir videresendt landet rundt.

Dette er jo en av de beste ønsknene du kan få. Det han sier er jo at han ønsker du får det enda bedre i fremtiden enn du har hatt det.

Han sier at det beste du har opplevd til nå skal bli det verste og da ønsker han jo at du skal få det svært så godt fremover.

Er det ekstrem overanalysering du holder på med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...