Gå til innhold

Hvordan tolker jeg dette...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg synes vi skriver bra i beruset tilstand ;)

Gøy i går? Eller bør dette tas på msn siden du spår fylleangst? ;)

Ja, det var gøy, og jeg gjorde ikke noe som burde resultere i fylleangst.

Men det ble sent. Sterke drinker helt fram til jeg la meg, og det er sjelden spesielt lurt.

Så jeg har vært fysen i dag, men nå har jeg duppet av et par timer og føler meg ganske så mye bedre. :)

Gjest M.Angelica

Ja, det var gøy, og jeg gjorde ikke noe som burde resultere i fylleangst.

Men det ble sent. Sterke drinker helt fram til jeg la meg, og det er sjelden spesielt lurt.

Så jeg har vært fysen i dag, men nå har jeg duppet av et par timer og føler meg ganske så mye bedre. :)

=)

Jeg drakk faktisk ikke så mye. Klarte seff å søle ut MYE drikke utover hele meg.. Og det etter et kvarter.. Flaks at kjolen tørket fort! =)

ShitDiddelyDo

=)

Jeg drakk faktisk ikke så mye. Klarte seff å søle ut MYE drikke utover hele meg.. Og det etter et kvarter.. Flaks at kjolen tørket fort! =)

Jeg drakk 6 halvlitere med Ringens Juleøl, 6 vanlige Ringnes juleøl og 6 Grans julbrygg.

I tillegg til et par glass champagne rundt midnatt, og to ganske store glass med grisesterk kaffe og whiskey (urutinert nok like før jeg la meg).

Ikke rart jeg ble fysen.

Må sies at jeg drakk øl-ene over ganske lang tid. Tok vel den første ved 15:00-tiden.

Gjest M.Angelica

Jeg drakk 6 halvlitere med Ringens Juleøl, 6 vanlige Ringnes juleøl og 6 Grans julbrygg.

I tillegg til et par glass champagne rundt midnatt, og to ganske store glass med grisesterk kaffe og whiskey (urutinert nok like før jeg la meg).

Ikke rart jeg ble fysen.

Må sies at jeg drakk øl-ene over ganske lang tid. Tok vel den første ved 15:00-tiden.

Var litt det, ja. Men ikke såå mye, Det var tross alt nyttårsaften! :D

Jeg drakk ca en flaske vin på maaange timer. Tror kroppen min har blitt i mot alkhol :P

Annonse

ShitDiddelyDo

Var litt det, ja. Men ikke såå mye, Det var tross alt nyttårsaften! :D

Jeg drakk ca en flaske vin på maaange timer. Tror kroppen min har blitt i mot alkhol :P

Min kropp har nå fått en kraftig overdose øl, sjokolade, marsipan, ferske rundstykker med diverse julepålegg, konfekt og nikotin, så nå kommer jeg fra og med i dag til å gå tilbake til en mer normal livsstil igjen. :)

Og selv om det garantert blir noen øl framover, blir det svært lenge til neste fyllekule.

Gjest M.Angelica

Min kropp har nå fått en kraftig overdose øl, sjokolade, marsipan, ferske rundstykker med diverse julepålegg, konfekt og nikotin, så nå kommer jeg fra og med i dag til å gå tilbake til en mer normal livsstil igjen. :)

Og selv om det garantert blir noen øl framover, blir det svært lenge til neste fyllekule.

I og med at jeg setter meg på flyet og reiser en viss plass i morgen, så blir det nok ikke lenge til min neste fyllekule.

MEN, sjokolade og annet godis er det slutt på nå! Annen julematen begynner fra onsdagen av. Har vært lite av det til nå =)

Det er absolutt ikke sunt å overfortolke altting. Noen ganger begynner jeg virkelig å lure på om endel kvinnfolk er litt småparanoide ;-)

Denne meldingen var da bare hyggelig. Senderen vil at du i 2006 skal få det så godt som du aldri før har hatt det :-)

Det er tydelig at denne personen hater deg. Har du hatt sex med han, så er det garantert noe han sa for å gjøre deg usikker, slik at du løper rett inn i armene hans. Ikke la deg lure, svar for all del ikke på denne meldingen! Han er tydeligvis en forpliktelsesvegrer som vil deg bare vondt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...