Gå til innhold

God morgen alle sammen ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Hvem er våkne nå da?...klokka er nært 8.00

Har vært oppe siden halv syv...er bare blitt en skrekkelig morgenfugl.

Men så var det en rolig kveld i går da, drakk litt i kos foran tv og i seng rundt to.

Godt nytt år da :)

Fortsetter under...

Skrevet

Godt nytt år til deg også! :)

Lillemann og jeg er oppe, Snorkfrøken sover, og gubben er fortsatt i svime, og neppe edru på et par timer ennå, han og en nabo hadde nachspiel og drakk rødvin og hørte på Raga til kl 5. Hehe.

Skrevet

Godt nytt år til deg også! :-)

Jeg har vært våken en god stund. Har hatt en 100% alkoholfri nyttårsaften pga halsbetennelse og antibiotikakur, så da går det greit å komme seg opp.

Akkurat nå misunner jeg ikke festfolket bittelitt engang. Det er mange som må lide seg gjennom dagen, hehe...

Skrevet

God morgen!

Jeg var edru i går kveld, og var i seng ca. 02.00. Har hostet som et lite hel... i natt, så det var bare befriende å stå opp. Det er vel en ny bronkitt på tur, tenker jeg...

Gubben har reist ut på ski, jentene på snart 5 og 3,5 sover enda. He-he, det har aldri skjedd før, gitt, at eldstejenta har sovet kl. 10.30. De var oppe til ca. 1.00 i natt, bare blide og hyggelige unger hele veien. Utrolig!

Så nå nyter jeg min kaffe, mitt DOL og skal øyeblikkelig stupe over husarbeidet!

Skrevet

godt nyttår! Vi hadde topp kveld med barna og cola :) Formen min i dag er vidunderlig god. Skal snart avsted å gjøre en varetelling for min febersyke sønn. Klassen skal til polen snart. Ha en fin dag!!

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Godt nytt år! Nå må jeg hvile meg litt etter en travel jobbhelg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...