Gjest Ramina Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hvem er våkne nå da?...klokka er nært 8.00 Har vært oppe siden halv syv...er bare blitt en skrekkelig morgenfugl. Men så var det en rolig kveld i går da, drakk litt i kos foran tv og i seng rundt to. Godt nytt år da 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år til deg også! Lillemann og jeg er oppe, Snorkfrøken sover, og gubben er fortsatt i svime, og neppe edru på et par timer ennå, han og en nabo hadde nachspiel og drakk rødvin og hørte på Raga til kl 5. Hehe. 0 Siter
tonie Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år til deg også! :-) Jeg har vært våken en god stund. Har hatt en 100% alkoholfri nyttårsaften pga halsbetennelse og antibiotikakur, så da går det greit å komme seg opp. Akkurat nå misunner jeg ikke festfolket bittelitt engang. Det er mange som må lide seg gjennom dagen, hehe... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 God morgen! Jeg var edru i går kveld, og var i seng ca. 02.00. Har hostet som et lite hel... i natt, så det var bare befriende å stå opp. Det er vel en ny bronkitt på tur, tenker jeg... Gubben har reist ut på ski, jentene på snart 5 og 3,5 sover enda. He-he, det har aldri skjedd før, gitt, at eldstejenta har sovet kl. 10.30. De var oppe til ca. 1.00 i natt, bare blide og hyggelige unger hele veien. Utrolig! Så nå nyter jeg min kaffe, mitt DOL og skal øyeblikkelig stupe over husarbeidet! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 godt nyttår! Vi hadde topp kveld med barna og cola Formen min i dag er vidunderlig god. Skal snart avsted å gjøre en varetelling for min febersyke sønn. Klassen skal til polen snart. Ha en fin dag!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år! Nå må jeg hvile meg litt etter en travel jobbhelg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.