Gjest Reddforåfåkyssesyken Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 hei! jeg har hatt vondt å svelge i 3 dager nå, kan det være kyssesyken?? har ellers følt meg helt frisk, og det er egentlig ikke så "supervondt", og merker det nesten ikke når jeg spiser.. mvh 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har du noen grunn til å tro at det ikke er en vanlig halsbetennelse? Kyssesyken er jo smittsom, og dersom du har noen i din nærmeste omgangskrets som er smittet, så er det en sjanse for at du er smittet også. Kyssesyke begynner ofte med ekstremt vondt i halsen, feber og generelt nedsatt allmenntilstand. Dersom du "bare" er litt sår i halsen, så vil jeg ikke tro det er noe mer alvorlig enn kanskje en halsbetennelse. Men om du ikke føler deg bedre i løpet av noen dager, så bør du oppsøke lege. For også halsbetennelser kan behandles med antibiotika. 0 Siter
Gjest reddforåfåkyssesyken Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har du noen grunn til å tro at det ikke er en vanlig halsbetennelse? Kyssesyken er jo smittsom, og dersom du har noen i din nærmeste omgangskrets som er smittet, så er det en sjanse for at du er smittet også. Kyssesyke begynner ofte med ekstremt vondt i halsen, feber og generelt nedsatt allmenntilstand. Dersom du "bare" er litt sår i halsen, så vil jeg ikke tro det er noe mer alvorlig enn kanskje en halsbetennelse. Men om du ikke føler deg bedre i løpet av noen dager, så bør du oppsøke lege. For også halsbetennelser kan behandles med antibiotika. ok. takk for svar 0 Siter
Atene Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hvordan skal vi kunne svare på det? Gå til legen, du. 0 Siter
Gjest mjaaaauuuuu Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 du har vært mye frisk skjønner jeg:) du har nok ikke verken kyssesyke eller halsbetennelse. sistnevnte gjør at du ikke klarer å spise pga smerter i svelg. sist jeg hadde det var det så vondt at jeg gråt rett og slett. du merker kyssesyka for å si det sånn. det du har er nok sannsynligvis en meget mild forkjølelse 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Da skulle jeg hatt kyssesyka 100 ganger minst ;-) Jeg har det omgtrent som deg akkurat nå, men kyssesyka har ikke falt meg inn foreløpig. Det er nok bare en helt vanlig forkjølelse skal du se :-) Forøvrig aner jeg ikke hvordan kyssesyka kjennes ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.