Gjest cerruti 1881 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hva kan jeg bruke for utgangspunkt på ny-norsk? "har som.....?" 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Utgangspunkt er også eit nynorskord (rett nok ikkje eit ny-norskord). Men (utan å vite meir og heilskapen), ville eg nok ha starta med "Utgangspunktet er ..." dersom det går, i staden for "Som utgangspunkt for ..." 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Mulig det bare er meg eller at det var en litt for kraftig fest i går - men her forstår jeg ingen ting! Trenger litt mere informasjon for klare hjelpe til? 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Utgangspunkt er også eit nynorskord (rett nok ikkje eit ny-norskord). Men (utan å vite meir og heilskapen), ville eg nok ha starta med "Utgangspunktet er ..." dersom det går, i staden for "Som utgangspunkt for ..." Tydeligvis en litt for kraftig fest og litt for svak hjerne... Her var det jo en som forsto det! 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Takk - jeg må bruke det i den rekkefølgen jeg sa da men... 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Tydeligvis en litt for kraftig fest og litt for svak hjerne... Her var det jo en som forsto det! Hehe. Du får bare tida til hjelp, så blir det nok bra! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Mulig det bare er meg eller at det var en litt for kraftig fest i går - men her forstår jeg ingen ting! Trenger litt mere informasjon for klare hjelpe til? Jeg skjønte det ikke jeg heller før jeg så Gyda sin forklaring. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.