Gå til innhold

Han fridde - helt på ordentlig... :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt planlegging blir det jo da (gi meg den, da ...), og så får dere i alle fall kose dere med bryllupsfeiringa.

(Og så er det spesielt en ting som er ekstra greit med ekteskapsinngåelse. Man slipper å pugge så veldig på svaret. Det er som regel vanskelig å svare feil. :-).)

Hehe :) Joda, blir litt planlegging :)

Gruer meg til å fortelle svigermor at vi skal gifte oss, men hun er ikke velkommen :P

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

44

• Gyda

6

• amber sun

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe :) Joda, blir litt planlegging :)

Gruer meg til å fortelle svigermor at vi skal gifte oss, men hun er ikke velkommen :P

Slike ting er jo selvsagt litt kjedelig, men hun forstår nok forklaringen.

Hun vet jo at svært mange gjør det på den måten nå, så da får hun heller glede seg over at sønnen blir "godt gift"!

:-)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Har dere tenkt på dato?

Vi forlovet oss nyttårsaften 2000, og giftet oss i juli 2004:) Hadde et kjempekoselig lite sommerbryllup:)

Lykke til med planleggingen;)

Skrevet

Slike ting er jo selvsagt litt kjedelig, men hun forstår nok forklaringen.

Hun vet jo at svært mange gjør det på den måten nå, så da får hun heller glede seg over at sønnen blir "godt gift"!

:-)

Ja, jeg håper det. Familien hans er i England, min er på andre siden av landet... Vil ikke ha så mye styr :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Har dere tenkt på dato?

Vi forlovet oss nyttårsaften 2000, og giftet oss i juli 2004:) Hadde et kjempekoselig lite sommerbryllup:)

Lykke til med planleggingen;)

Det blir nok noe smått og koselig med venner til sommeren :)

Skrevet

Ja, jeg håper det. Familien hans er i England, min er på andre siden av landet... Vil ikke ha så mye styr :)

Ja, jeg har full forståelse!

:o)

Skrevet

Det blir nok noe smått og koselig med venner til sommeren :)

Åh, jeg vil også gifte meg...igjen...med samme mann:)

sommeren er en super årstid og gifte seg...så lenge det ikke regner da, hehe:)

Men så heter det jo at litt duskregn (heter det det?) i sløret bringer lykke :)

Skrevet

Åh, jeg vil også gifte meg...igjen...med samme mann:)

sommeren er en super årstid og gifte seg...så lenge det ikke regner da, hehe:)

Men så heter det jo at litt duskregn (heter det det?) i sløret bringer lykke :)

Hehe :) Blir ikke noe slør på meg, er jeg redd :)

Hvorfor gifter du deg ikke med samme mann, da? Mange som tar en ekstra bryllupsfest etter ti år eller så :)

Skrevet

Hehe :) Blir ikke noe slør på meg, er jeg redd :)

Hvorfor gifter du deg ikke med samme mann, da? Mange som tar en ekstra bryllupsfest etter ti år eller så :)

Hehe, men da har jeg jo 8,5 år igjen før jeg kan gifte meg igjen jo:) Jaja, kanskje jeg skulle begynne å planlegge nå allerede...knis:) Hmmm...da vil jeg gifte meg på en strand en eller annen plass i syden kanskje:)

Hver gang jeg hører ordet duskregn, så tenker jeg på en "vits" en venninne hadde skrevet på msn en gang.

Def. av duskregn: Duskregn er når regndråpene treffer asfalten så hardt at de spretter opp igjen og treffer deg i dusken:)

Skrevet

Hehe, men da har jeg jo 8,5 år igjen før jeg kan gifte meg igjen jo:) Jaja, kanskje jeg skulle begynne å planlegge nå allerede...knis:) Hmmm...da vil jeg gifte meg på en strand en eller annen plass i syden kanskje:)

Hver gang jeg hører ordet duskregn, så tenker jeg på en "vits" en venninne hadde skrevet på msn en gang.

Def. av duskregn: Duskregn er når regndråpene treffer asfalten så hardt at de spretter opp igjen og treffer deg i dusken:)

Hm... Ta en fest for å feire at du har holdt ut i nesten to år med samme mann? ;)

Hehe :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh, gratulerer så mye!

Det er så stas å være gift (med den rette personen, da selvsagt). ;o)

Skrevet

Så koselig, kan tenke det var et romantisk øyeblikk :) Gratulerer!!!

Skrevet

Så koselig, kan tenke det var et romantisk øyeblikk :) Gratulerer!!!

Takk :)

Skrevet

Åh, gratulerer så mye!

Det er så stas å være gift (med den rette personen, da selvsagt). ;o)

Han er nok rett :)

Rart det... For fire måneder siden, så skulle vi flytte fra hverandre. Og nå har vi funnet ut at dette kan vi få til. Fantastisk :)

Skrevet

Hm... Ta en fest for å feire at du har holdt ut i nesten to år med samme mann? ;)

Hehe :)

Jaaaa, den var ikke dum du, det tror jeg at jeg må gjøre :)

Men nå har jeg jo egentlig holdt ut med ham siden sommeren 1997, så hvis jeg venter 1,5 år, så kan jeg feire at vi har vært sammen i 10 år :P

Skrevet

Gratulerer!!!

Superkoselig - det er SÅ stas med bryllup! :)

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer!!:D Så når blir det bryllup?

Skrevet

Gratulerer! Så koselig å høre :-)

Du - hvordan gikk det forresten med graviditetstesten?

Og - Godt nytt år!!!

Skrevet

Hvorfor gjør dere ikke det? :)

Fordi min kjære er verdens minst romantiske mann. I tillegg er han økonom og ser definitivt IKKE nytteverdien i å bruke penger på enda en fest.

Egentlig er jeg litt enig med ham også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...