Gå til innhold

Kjendisfruer får alt de peker på

Anbefalte innlegg

Gjest tionne

Jeg fikk noe å tenke på nå.

Jeg forstår at man ikke alltid blir mer lykkelig av å ha god økonomi, at ekte lykke må komme innenfra. Jeg savner alikevel den muligheten til å ha økonomisk frihet til å se meg om i verden.

Du svarer så beundringsverdig rolig og u-aggressivt! :-)

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

9

• Dr. Frankenstein

5

• Lillemus

3

• tonie

2

Gjest KariKruskakli

Jeg fikk noe å tenke på nå.

Jeg forstår at man ikke alltid blir mer lykkelig av å ha god økonomi, at ekte lykke må komme innenfra. Jeg savner alikevel den muligheten til å ha økonomisk frihet til å se meg om i verden.

Hvor gammel er du da?

Det kan jo komme senere.

Annonse

Gjest Elextra

Har ikke sett nevnte program, men vet av erfaring at det er mindre spennende å reise på "første klasse", enn på enklere vis. Man oppleverer mye mer når man tar seg frem selv og bor på enklere steder enn om man fraktes rundt og bor på luksushoteller, som gjerne er like overalt i verden.

Har nettopp hatt en herlig nyttårshelg på fjellet med kjæresten min, skiturer, deilig middag og masse kos - så nei, jeg misunner dem ikke. :o)

Jeg vil gjerne kunne gå på butikken i varmedress uten at det står i avisene etterpå.

Jeg ser ikke på slike programmer, og er ikke kjendisfrue;) SEr ikke helt sammenhengen. Jeg har ikke råd til cruise i Caribien, er det fordi jeg ikke ser riktige programmer på tv?

Kjæresten min har jobbet på cruisebåt i Karibien og anbefaler det slett ikke. :o) Dra heller på Middelhavscruise sier han.

Har nettopp hatt en herlig nyttårshelg på fjellet med kjæresten min, skiturer, deilig middag og masse kos - så nei, jeg misunner dem ikke. :o)

Jeg vil gjerne kunne gå på butikken i varmedress uten at det står i avisene etterpå.

Pluss klø deg på gamla uten å bli avbildet.

Annonse

Ferie i Sverige er koselig det! Grått kan det kanskje bli, kommer an på været ;o) Jeg har gode minner fra ferien i Sverige. Ungene elsket Liseberg, og strendene sør i sverige er jo kritthvite og flotte. Drar gjerne tilbake, men ikke i år.

Gjest Zuleika

Først skal pengene tjenes. I bøtter og spann Det koster mye tid, svette og tårer. Slike møkkaprogram på TV proriteres nok veldig lavt blant folk med økonomiske ambisjoner.

Slike program er å blir et hvilested for folk med begrenset intelligens.

Pengene tjenes av forrige generasjon. Intelligente mennesker er neppe de med mest penger.

Dr. Frankenstein

Nettopp, derfor misunner jeg de ikke. Jeg hadde aldri hatt så mye penger, fordi jeg ikke hadde brukt de på meg selv. Men jeg misunner de mulighetene og synes de kaster de bort.

Men det er jo bare å sette i gang å finne en rik mann eller starte en suksessfull bedrift, da.

# Men det er jo bare å sette i gang å finne en rik mann eller starte en suksessfull bedrift, da.#

Ikke sant. Begge deler er jo den enkleste ting i verden. Så det er noe alle klarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...