Gå til innhold

hva kostet deres bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Vi får se hva det ender opp med. Tror vi kanskje må tenke litt økonomi, men det finnes jo mye en kan gjøre selv. Jeg er så heldig å ha en mor som er veldig flink å sy. Hun har tilbudt seg å sy kjolen min, så da får jeg den akkurat slik jeg vil. Kjenner jeg henne rett så kjøper hun også stoffet;)

Jeg har virkelig lyst å gjennomføre dette snart. Poenget med forlovelsesringen blir litt borte når en går forlovet i åresvis.

Fortsetter under...

Gjest alt etter som du gjør det til selv.

Oppdaget det først nå jeg :-).

Trakk meg tilbake i tre tiden, tok tråden helt av her ? Brydde meg ikke så veldig over det som haglet over meg, skjønte at personen ville provosere meg, lot meg rive "litt" med en stund.

Gjest mirakel*2?

Oppdaget det først nå jeg :-).

Trakk meg tilbake i tre tiden, tok tråden helt av her ? Brydde meg ikke så veldig over det som haglet over meg, skjønte at personen ville provosere meg, lot meg rive "litt" med en stund.

?? Hva er det du snakker om? Har det skjedd noe i denne tråden?

Gjest alt etter som du gjør det til selv.

?? Hva er det du snakker om? Har det skjedd noe i denne tråden?

Tidligere idag ja, så fikk jeg hørt meg om hvordan vi gjorde med vårt bryllup.

Det var alt for billig ifølge en person her inne, så det kunne ikke gå an at det var et "respektabelt bryllup" :-). Alt vi hadde gjort var helt "blått" visstnok.

Ja ja, nok om det, så somsagt ikke før nå at det har vært rydding her inne :-)

Gjest mirakel*2?

Tidligere idag ja, så fikk jeg hørt meg om hvordan vi gjorde med vårt bryllup.

Det var alt for billig ifølge en person her inne, så det kunne ikke gå an at det var et "respektabelt bryllup" :-). Alt vi hadde gjort var helt "blått" visstnok.

Ja ja, nok om det, så somsagt ikke før nå at det har vært rydding her inne :-)

og det pga av en uskyldig tråd om bryllup? Kan bli action av alt her inne;)

Vi får se hva det ender opp med. Tror vi kanskje må tenke litt økonomi, men det finnes jo mye en kan gjøre selv. Jeg er så heldig å ha en mor som er veldig flink å sy. Hun har tilbudt seg å sy kjolen min, så da får jeg den akkurat slik jeg vil. Kjenner jeg henne rett så kjøper hun også stoffet;)

Jeg har virkelig lyst å gjennomføre dette snart. Poenget med forlovelsesringen blir litt borte når en går forlovet i åresvis.

Du kan finne mønster til brudekjole, brudepikekjole og slør på

http://www.genesis.dk/group.asp?group=199&sub=199

http://www.genesis.dk/group.asp?group=187&page=&sub=103

http://www.genesis.dk/group.asp?group=134&page=&sub=101

http://www.genesis.dk/group.asp?group=121&page=&sub=101

Vet ikke om det er din smak men...

Annonse

Gjest mirakel*2?

Så snill du er!

Tusen takk!!

Jeg husket genesis.dk fra jeg sjøl skulle gifte meg, for det var snakk om at moren min skulle sy slør og brudepikekjole til vårt bryllup. Nå ble ikke det noe av, men akkurat genesis.dk husket jeg :)

Og nå kom jeg på en annen ting, ang. antrekk til brudepike/-svenn, du får kjøpt rimelige og fine kjoler og dresser etc. i innvandrerbutikker på Grønland, like ved Grønlands Torg. Fine stoffer også, silke og annet, de også til veldig gunstig pris.

Lilly.dk har fine kjoler, både til brud, brudepike og forlover/mødre osv (festkjoler). Rimelige og fine. Det finnes forhandlere i Norge, se nettsiden. Men tror ikke de har fullt utvalg. Så jeg ville vurdert en Danmarkstur, hvis noen av kjolene faller i smak.

Hm - fikk spørsmål om bryllupsplanlegging av noen venner her om dagen (et vennepar og et par i familien som skal gifte seg til sommeren), så jeg har visst frisket opp mye av bryllupsminnene... :-)

Du kan jo kontakte meg på gemini1970 krøllalfa gmail dot com dersom du vil.

Gjest mirakel*2?

Jeg husket genesis.dk fra jeg sjøl skulle gifte meg, for det var snakk om at moren min skulle sy slør og brudepikekjole til vårt bryllup. Nå ble ikke det noe av, men akkurat genesis.dk husket jeg :)

Og nå kom jeg på en annen ting, ang. antrekk til brudepike/-svenn, du får kjøpt rimelige og fine kjoler og dresser etc. i innvandrerbutikker på Grønland, like ved Grønlands Torg. Fine stoffer også, silke og annet, de også til veldig gunstig pris.

Lilly.dk har fine kjoler, både til brud, brudepike og forlover/mødre osv (festkjoler). Rimelige og fine. Det finnes forhandlere i Norge, se nettsiden. Men tror ikke de har fullt utvalg. Så jeg ville vurdert en Danmarkstur, hvis noen av kjolene faller i smak.

Hm - fikk spørsmål om bryllupsplanlegging av noen venner her om dagen (et vennepar og et par i familien som skal gifte seg til sommeren), så jeg har visst frisket opp mye av bryllupsminnene... :-)

Du kan jo kontakte meg på gemini1970 krøllalfa gmail dot com dersom du vil.

jeg har fått meg en liten personlig bryllupsplanlegger;) Ikke verst.

Vi er bare helt på begynnernivået nå. Ingenting er bestemt om noe ennå, men jeg skal sette meg ned og tråle nettsider. Kjenner det allerede begynner å krible litt i magen:) Gøy å holde på med slike ting. Ååå, jeg gleder meg:)

Når vi skal ha det avhenger hvor fort jeg blir gravid nå. Vi holder på å forsøke med 2. mann nå skjønner du. Hvis vi blir gravide nå, vil jeg vente til graviditeten er over og til jeg er tilbake til normal vekt igjen. Sist gang gikk det raskt, bare noen få måneder, men da trente jeg en god del. Håper det går like raskt neste gang.

Tusen takk for engasjementet ditt forresten! Hyggelig når folk bryr seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...