Zombiebob Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 ?? Jensemann (vår kjære stasminister), satte nettopp ny norsk rekord i gravalvor. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jensemann (vår kjære stasminister), satte nettopp ny norsk rekord i gravalvor. Åååååå. Har det vært nyttårstale? 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jensemann (vår kjære stasminister), satte nettopp ny norsk rekord i gravalvor. Han er like kjekk når han smiler som når han er alvorlig;) 0 Siter
Gjest wwwkina@@@ Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 fineste nyttårstalen jeg har hørt :)Samma det vel om han var alvorlig:)) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 fineste nyttårstalen jeg har hørt :)Samma det vel om han var alvorlig:)) Jeg likte den ikke. Mulig jeg ble litt satt ut av framføringen. Han så ut som en skolegutt som hadde fått beskjed om å se rett i kamera og ta 3 sekunders pause mellom hver setning - resultatet virket litt psyko. Men det var da ikke noe innhold! Han hadde 2 poeng: Vi må bli flinkere til å integrere innvandrere. Det er kult at norge er populært i resten av verden. That's it, og that's a bit skuffende, sammenlignet med tidligere statsministere. Dette er tross alt kvelden hvor han har mulighet til å vise seg som den "statesman" jeg trodde han var, med en visjon og et budskap. Og så fikk vi bare ull og populisme fra han også. Jaja - han mangler kanskje litt trening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.