Gå til innhold

Jeg kjeder meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke en anonym DOLer starte en krangletråd om et skikkelig kontroversielt emne? ;)

Noen som gleder seg til jobb i morgen? Det gjør jeg!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg gleder meg til jobb imorgen!

Selv om det er kjekt med nyttår og sånn, blir en litt trøtt av å gå oppi hverandre så mye.

Så jeg gleder meg til å komme meg ut igjen imorgen. :-)

Nå har jeg på MTV Music Awards i bakgrunnen, så kan jeg høre om det er noe jeg vil se.

Men start gjerne en fengende tråd noen ja. Hvis jeg kommer på noe kan jeg starte en. Eller så kan vi dra ut en eller annen tråd. Pleier å bli gøy, det også. ;-P

Gjest planleggingsdager
Skrevet

Jøss, skal du på jobb allerede i morgen ! Det skal ikke jeg pga

Skrevet

Jeg gleder meg til jobb imorgen!

Selv om det er kjekt med nyttår og sånn, blir en litt trøtt av å gå oppi hverandre så mye.

Så jeg gleder meg til å komme meg ut igjen imorgen. :-)

Nå har jeg på MTV Music Awards i bakgrunnen, så kan jeg høre om det er noe jeg vil se.

Men start gjerne en fengende tråd noen ja. Hvis jeg kommer på noe kan jeg starte en. Eller så kan vi dra ut en eller annen tråd. Pleier å bli gøy, det også. ;-P

Hvis jeg starter en kontroversiell tråd med anonymt nick nå, så tror jeg det blir litt forutsigbart :P

Vi har vært hjemme hos oss selv i fire dager nå, men jeg kjenner jeg trenger å bruke hjernen til noe nå. Også savner jeg ungene "mine" i barnehagen :)

Skrevet

Jøss, skal du på jobb allerede i morgen ! Det skal ikke jeg pga

Men skal du ikke planlegge, da? :)

Gjest planleggingsdager
Skrevet

Men skal du ikke planlegge, da? :)

Nei, jeg skal være hjemme fordi at skole og barnehage er stengt :o).

Annonse

Skrevet

Nei, jeg skal være hjemme fordi at skole og barnehage er stengt :o).

Du får kose deg litt til, da :)

Jeg har kosen helt opp i vrangstrupen nå! :P

Skrevet

hehe jeg også.

Og er _veldig_ glad jeg ikke skal være hjemme på planleggingsdag imorgen ;-)

Gjest planleggingsdager
Skrevet

Åååå nei, hverdagen kom som vanlig alt for fort.

Juledagene er borte på en blunk jo, vemodig synes jeg og mine da :-).

Får rydde å vaske litt i morgen da, til helgen igjen hiver vi vel ut jula vel .... orker ikke ni-holde på jula, nå er den jo over liksom allikevel.

Kos deg på jobb da !

Skrevet

hehe jeg også.

Og er _veldig_ glad jeg ikke skal være hjemme på planleggingsdag imorgen ;-)

Nå er jeg klar for å ta fatt på det nye året :)

Hva håper du blir annerledes/bedre dette året?

Jeg har ganske mye. Jeg skal sette inn en skikkelig innsats på jobb og få utrettet ting jeg har tenkt på de siste månedene. Videre skal jeg ta bedre vare på meg selv, spise litt sunnere og trene. Forhåpentligvis vil det hjelpe med mer energi for å gjøre en bedre jobb og ha mer energi til familien min. Jeg skal skaffe meg flere opplevelser, forhåpentligvis reise et interessant sted (som passer med baby, litt vanskelig det der) og bruke mer tid på kultur (teater og kunst), i stedet for å sitte på kafè. Sønnen min er nå fem måneder og elsker å se på bilder på veggen, så det er ingen grunn til å ikke ta han med på det :)

Gleder meg :)

Skrevet

Åååå nei, hverdagen kom som vanlig alt for fort.

Juledagene er borte på en blunk jo, vemodig synes jeg og mine da :-).

Får rydde å vaske litt i morgen da, til helgen igjen hiver vi vel ut jula vel .... orker ikke ni-holde på jula, nå er den jo over liksom allikevel.

Kos deg på jobb da !

Koselig med familietid, men jeg trenger adspredelser :)

Har du en jobb du liker, da? :)

Skrevet

Nå er jeg klar for å ta fatt på det nye året :)

Hva håper du blir annerledes/bedre dette året?

Jeg har ganske mye. Jeg skal sette inn en skikkelig innsats på jobb og få utrettet ting jeg har tenkt på de siste månedene. Videre skal jeg ta bedre vare på meg selv, spise litt sunnere og trene. Forhåpentligvis vil det hjelpe med mer energi for å gjøre en bedre jobb og ha mer energi til familien min. Jeg skal skaffe meg flere opplevelser, forhåpentligvis reise et interessant sted (som passer med baby, litt vanskelig det der) og bruke mer tid på kultur (teater og kunst), i stedet for å sitte på kafè. Sønnen min er nå fem måneder og elsker å se på bilder på veggen, så det er ingen grunn til å ikke ta han med på det :)

Gleder meg :)

Jeg skal nyte alt livet har å by på!

Fortsette med å tenke at "det ordner seg nok" (jeg er evig optimist ;-P )

Reise til minst et sted jeg ikke har vært før.

Og ellers kjøre kardemommeloven. ;-)

Skrevet

Jeg skal nyte alt livet har å by på!

Fortsette med å tenke at "det ordner seg nok" (jeg er evig optimist ;-P )

Reise til minst et sted jeg ikke har vært før.

Og ellers kjøre kardemommeloven. ;-)

Høres bra ut :)

Annonse

Gjest planleggingsdager
Skrevet

Koselig med familietid, men jeg trenger adspredelser :)

Har du en jobb du liker, da? :)

STORtrives på jobb :-), men er også et kosemenneske her hjemme !

hare1365380455
Skrevet

Jeg gleder meg til fri i morgen! For jeg har jobbet hele helgen og er sliten.... Godt nytt år!:D Men det er alltid godt når hverdagen kommer igjen.

Gjest lurer jeg på da !???
Skrevet

Har ikke du permisjon da med en baby på 5mnd?

Skrevet

Har ikke du permisjon da med en baby på 5mnd?

Det er ikke alltid mammaen som er hjemme i permisjon :-)

Gjest lurer jeg på da !???
Skrevet

Det er ikke alltid mammaen som er hjemme i permisjon :-)

Nei er sant det.. Men er jo greit å ha en del av de første månedene når man ammer synes ihvertfall jeg..

Skrevet

Nei er sant det.. Men er jo greit å ha en del av de første månedene når man ammer synes ihvertfall jeg..

Ikke alle som ammer vet du.

Det er iallefall godt at vi har såpass til likestilling at man selv kan velge hva som passer best for ens egen familie :-)

For ordens skyld får jeg vel si at det er jeg som har vært hjemme hele tiden med mine tre barn og jeg har ammet mine til de var et og et halvt år og over det. For oss passet det best å gjøre det slik :-)

Skrevet

Jeg har fri ei hel uke til jeg! Helt herlig, og passer meg mitt i blinken!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...