Gine S Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg skal servere middag og kaffe til mine svigerforeldre neste helg - og jeg trenger tips til dessert og kake! Noen som har oppskrift eller url til dessert og/eller kake som kam imponere svigers? Takk! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 detsoteliv.no har det meste av kakeoppskrifter. 0 Siter
Gine S Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 detsoteliv.no har det meste av kakeoppskrifter. Takk! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Lag en "Verdens beste", alltid populær. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Desserten avhenger svært mye av hva du skal servere til middag. Så det må du fortelle ;-) 0 Siter
Gine S Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Desserten avhenger svært mye av hva du skal servere til middag. Så det må du fortelle ;-) Hihi - vi serverer kalkun! (Og bare for å skremme vannet av svigers blir det sushi til forrett - hilsen min kjære!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.