Gå til innhold

Måle internethastighet

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan gjøre det?

Vet jeg har gjort det på nettet før, men husker det selvsakt ikke nå.

Føler jeg tråkker i sirup og det er jeg lei.

Pc er bøs nok, antivirusprogram kjøres meget jevnlig, Ad-aware, spybot og cwshredder er kjørt uten funn.

Har ADSL gjennom Telenor.

Hva er minste akseptable hastighet?

Takk.

Gjest mener jeg å huske
Skrevet

Gå på startsiden, så på IT-avisen, der er det vel et speedometer du kan teste maskinen din på

Gjest Ramina
Skrevet

Tusen takk for svar alle mann :)

Har abb. med 700/100 kbit og målte linje til 63 kbit/s...

Ække det sirup da???

Det skal vistnok oppgraderes nå, men mener da vitterligen at pc var mye raskere før. Har omtrent ikke fyldt ut stasjonene heller på denne bøsingen...

Phøy altså...

Skrevet

Ække det sirup da???

Det skal vistnok oppgraderes nå, men mener da vitterligen at pc var mye raskere før. Har omtrent ikke fyldt ut stasjonene heller på denne bøsingen...

Phøy altså...

Hvis du betaler for 700 og får 60 er det absolutt verdt en liten klage.

Men ikke vær for sinna - jeg tror hun du får snakke med skriver på dol at hun ikke liker all kjeften hun får. Hehe... ;)

Skrevet

Ække det sirup da???

Phøy altså...

Er det miniabonnement du har ettersom du skal ha 700/160?

Du kjører kanskje for mange program samtidig?

Kanskje et nedlastningsprogram kjører i bakgrunnen?

Det har hendt her også at telenor ikke har hatt den hastigheten jeg skal ha men det varer bare en time eller to.

Du merker det nok også bedre enn de som har større hastighet.

Gjest Ramina
Skrevet

Hvis du betaler for 700 og får 60 er det absolutt verdt en liten klage.

Men ikke vær for sinna - jeg tror hun du får snakke med skriver på dol at hun ikke liker all kjeften hun får. Hehe... ;)

Klart ingen liker å få klager...men er det riktig å klage så er det nå det...

Får ta det opp med dem...liker ikke å sitte på en bøs pc som er renset for alskens skitt dog lafsende i sirup altså...

Gjest Ramina
Skrevet

Er det miniabonnement du har ettersom du skal ha 700/160?

Du kjører kanskje for mange program samtidig?

Kanskje et nedlastningsprogram kjører i bakgrunnen?

Det har hendt her også at telenor ikke har hatt den hastigheten jeg skal ha men det varer bare en time eller to.

Du merker det nok også bedre enn de som har større hastighet.

Nei, er vanlig abb. jeg har...hakket over mini tror jeg...

Selv med kun dette - leser Firefox - gående så er det sirup uten sidestykke.

Kan jo ikke sitte på en så bøs pc og vasse i sirup...

Dette har pågått i større og mindre grad omtrent hele tiden...men altså en god del verre nå den siste tiden...

Får høre med Telenor...herrejamini altså...trodde dette skulle være bra for en vanlig pcfarer jeg men...

Sirup de lux altså...helt pyyyyyton...blææææ

Skrevet

Klart ingen liker å få klager...men er det riktig å klage så er det nå det...

Får ta det opp med dem...liker ikke å sitte på en bøs pc som er renset for alskens skitt dog lafsende i sirup altså...

Jada, jeg syns absolutt du bør klage, bare ikke kjeft så hardt på vedkommende som tar telefonen. ;)

Gjest Ramina
Skrevet

Jada, jeg syns absolutt du bør klage, bare ikke kjeft så hardt på vedkommende som tar telefonen. ;)

Neida, det har jeg vel aldri gjort :)

Vet jo at det ikke er telefonstemmene som kan noe for dette da...

Kjørte en test nå på morgenen da nettet virket synlig kvikkere og fikk en fart på 731 kbit/s, så det er jo bra.

Får heller måle litt sånn innimellom for det kan se ut til å variere veldig.

Nå skal vi snart få en fri oppgradering på fart også så da synes det vel også litt bedre.

Thanks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...