Gjest Timari Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 tenkte at jeg skal dra på skolen i morgen for å lese og gjøre et arbeid forhold til oppgaven min. Problemet er at jeg blir så fryktelig sulten av å være der. Tar med matpakke og det hele, men det hjelper ikke. hjemme pleier jeg ikke å bli så sulten. Så jeg bare lurer på om noen andre opplever det samme? kan ikke sitte der mer en et par timer før jeg begynner å tenke på mat... hm... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Det kan være fordi du konsentrerer deg hardere og bruker hjernen mer aktivt. Det vil gjøre deg mer sulten. Ta med ekstra mye sunn mat og dagen går mye lettere 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 He he..dette har jeg og tenkt på. Var alltid sulten da jeg studerte =) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Det er nok litt rart ja.. Da jeg gikk på skolen(just ferdig),var mat viktig for meg også. Tror kanskje det med trivsel spiller inn. Og så er det jo et kjærkomment avbrekk da 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg var også alltid sulten da jeg gikk på skolen. Rare greier det der. 0 Siter
Gjest studentinne Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Stemmer det. Jeg er også alltid sulten på skolen. Uansett hvor mye jeg tar med i niste. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Stemmer det. Jeg er også alltid sulten på skolen. Uansett hvor mye jeg tar med i niste. da er jeg ikke alene. lurer på hva det kommer av jeg sitter jo og jobber her hjemme også og bruker vel hjernen like hardt. Men er ikke like sulten Kanskje det kan være stress? at det er mer stressende å jobbe på et sted med masse sanseinntrykk? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Når jeg var student satt jeg med en pakke grønn dent på skrivepulten. Måtte bare ha noe i munnen hele tida. Noen ganger for ikke å sovne..., andre ganger fordi jeg rett og slett ble kjapt sulten. Merkelige greier. Kanskje forbrenninga øker pga økt hjernetrim? ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Når jeg var student satt jeg med en pakke grønn dent på skrivepulten. Måtte bare ha noe i munnen hele tida. Noen ganger for ikke å sovne..., andre ganger fordi jeg rett og slett ble kjapt sulten. Merkelige greier. Kanskje forbrenninga øker pga økt hjernetrim? ;-) hvis det er tilfelle så håper jeg det får utslag på vekta også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 hvis det er tilfelle så håper jeg det får utslag på vekta også Nja, hvis du ikke eter så mye at det kompenserer så ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Når jeg var student satt jeg med en pakke grønn dent på skrivepulten. Måtte bare ha noe i munnen hele tida. Noen ganger for ikke å sovne..., andre ganger fordi jeg rett og slett ble kjapt sulten. Merkelige greier. Kanskje forbrenninga øker pga økt hjernetrim? ;-) http://www.aktivlivsstil.no/t2.asp?p=57651&x=1&a=147779 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 http://www.aktivlivsstil.no/t2.asp?p=57651&x=1&a=147779 Uups, man bør dermed passe seg for å bli "evig student" ;-) 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Jeg er student og har merket det samme som du. På skolen har jeg 3 brødskiver og frukt for å holde ut. Noen ganger er det for lite, er veldig ofte sulten og tenker ofte på mat. Hjemme er det aldri slik. Kanskje en bruker hjernekapasistetn så mye at en trenger det. Men litt rart er det ettersom en sitter mye i ro på skolen. 0 Siter
tiliti Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Uups, man bør dermed passe seg for å bli "evig student" ;-) Hm, det slår meg at dette kan være forklaringen på hvorfor jeg har lagt på meg de siste årene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hm, det slår meg at dette kan være forklaringen på hvorfor jeg har lagt på meg de siste årene Ja, nå skal jeg begynne å studere studenters bakender for å finne ut om det kan være hold i disse påstandene ;-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Merker også at jeg er mer sulten når jeg går på skole. Hjemme må jeg av og til "tvinge" i meg ei brødskive, mens sitter jeg på forelesning blir det nesten hver pause jeg spiser... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.