Gå til innhold

Listepris på bil?

Anbefalte innlegg

Gjest kjærring å bil!
Skrevet

Har prøvd listepris.no, men fikk annet svar hos merkeverkstedet. De som vil ta bilen i innbytte (mot ny bil) hevder selvklart at den er verdt mye mindre enn det jeg har fått oppgitt, samt at biler er alltid verdt mindre enn listepris. Hvor kan jeg finne ut hva bilen min faktisk er verdt, slik at utspekulerte selgere ikke lurer meg!

Gjest lykke til
Skrevet

Søk på finn.no på samme type bil som du har.

Da vil du finne ut hva du kan få privat. Firma betaler litt mindre enn dette ved innbytte.

...den evige natteravn...
Skrevet

Vet det finnes en bilside på nettet hvor du kan finne ut hva tilsvarende bil er solgt for i gjennomsnitt de 12 siste mnd, men husker ikke hva den heter.

Innbytte er dårlig butikk. Ved å selge privat får du em mye bedre pris for bilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...