Gå til innhold

Kjendisopplevelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sett filmen Pricilla - Queen of the Desert? Han ene hadde sneket seg inn på et toalett etter at Agneta fra ABBA hadde vært der, og skrapt med seg en ekte "abbat terd" som han oppbevarte på glass som sin dyrebareste skatt :-)

"................................................"

Skrevet

Har du sett filmen Pricilla - Queen of the Desert? Han ene hadde sneket seg inn på et toalett etter at Agneta fra ABBA hadde vært der, og skrapt med seg en ekte "abbat terd" som han oppbevarte på glass som sin dyrebareste skatt :-)

hva folk kan få seg til.....

Skrevet

Hah, mine fremtidige barn kommer til å være i _slekt_ med Agneta fra abba! ;p

Gjest Ramina
Skrevet

"Overlykkelig over å få hjelpe en kjendis..."

Herrejaminibaluba for et idioti!

Synes jeg da vel og merke...som kan valse forbi hvem det nå måtte være uten å lee på øyenbrynet omtrent...

Skrevet

Det er utrolig hva folk kan gjøre for å få oppmerksomhet fra en kjendis. Jeg jobber til tider tett på kjendiser, og tro meg, jeg har sett det meste, det er vel ingen hemmelighet at jentene er verst, de gjør hva som helst, helt utrolig hvordan enkelte dummer seg ut....

Annonse

Skrevet

"Overlykkelig over å få hjelpe en kjendis..."

Herrejaminibaluba for et idioti!

Synes jeg da vel og merke...som kan valse forbi hvem det nå måtte være uten å lee på øyenbrynet omtrent...

Du er bare misunnelig :o)

Bare TENK på det - en av dine små, ubetydelige Rema-kleenex i hånda på Victoria, og rundt snørra til Brooklyn!

*himle henført*

Gjest Ramina
Skrevet

Du er bare misunnelig :o)

Bare TENK på det - en av dine små, ubetydelige Rema-kleenex i hånda på Victoria, og rundt snørra til Brooklyn!

*himle henført*

Nå er ikke jeg videre begeistret for snørr jeg da...og har takket henført mange ganger fordi ingen av mine barn noen gang har vært utpregede "snørrunger"...

og vil så i det lengste unngå i kline i trynet på andres barn...

Å jo...jeg har vært borti en og annen kjendis i min tid jeg også...

Har sittet barevakt for et kjent norsk bands vokalistbarn, har jobbet side om side med en stor kunstner, har blitt sjekket opp i over et år av en annen kunstner, hatt meget kjente fjes som omgangsvenner i hjemmet mm.

Og du...de er i aller høyeste grad folk som du og jeg...ingen ting å skrike opp om what so ever...

Skrevet

Jeg så Mama Mia i vår og hadde forestillingen blitt forstyrret av unger (samma faen hvem sine!) så hadde jeg blitt fly forbanna! Jeg hadde i alle fall ikke giddet passe snørrungene...!

Skrevet

Nå er ikke jeg videre begeistret for snørr jeg da...og har takket henført mange ganger fordi ingen av mine barn noen gang har vært utpregede "snørrunger"...

og vil så i det lengste unngå i kline i trynet på andres barn...

Å jo...jeg har vært borti en og annen kjendis i min tid jeg også...

Har sittet barevakt for et kjent norsk bands vokalistbarn, har jobbet side om side med en stor kunstner, har blitt sjekket opp i over et år av en annen kunstner, hatt meget kjente fjes som omgangsvenner i hjemmet mm.

Og du...de er i aller høyeste grad folk som du og jeg...ingen ting å skrike opp om what so ever...

Håper inderlig du forsto at jeg kødda :o)

Gjest Ramina
Skrevet

Håper inderlig du forsto at jeg kødda :o)

Var jo første tanken det da...men en kan fanken ikke være for sikker her inne altså ;)

Gjest printa
Skrevet

Min søster og jeg dro på "smuget" i Oslo, for noen år tilbake. (da Mona Grudt var Miss)

Etter noen danser fikk jeg øye på Rune Rudberg, sammen med Mona Grudt. De hadde tilfeldigvis tatt plass ved nabobordet vårt.

I en eller annen "forfjamselse" greide Rudberg å søle noen dråper øl på meg, i det han forlot åsstedet. Jeg forsøkte å rope etter han, men det hjalp ikke...;)

Det er det nærmeste en skikkelig kjendisopplevlese, jeg har kommet

Annonse

Skrevet

Var jo første tanken det da...men en kan fanken ikke være for sikker her inne altså ;)

Jeg forstår ikke at muriels svar kan oppfattes om noe annet enn ironi/humor. Men, men...;o)

Skrevet

Du har vel kanskje rett i det, men nå er jeg nok heller av den typen som ville ledd rått og lenge hvis Victoria snubla og gikk på trynet.

Eller - den var litt stygg. Men det hadde vært KONGE om lille Brooklyn eller en av de andre-hva-de-nå-heter hadde spydd så til de grader utover designerklærne hennes at en Kleenex hadde forsvunnet i dragsuget :o)

*ond*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...