Gå til innhold

hvis jeg aldri ser ham igjen....:/

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

Jeg har gått på ett kurs en stund, som sluttet i november men som har oppstart igjen i januar. De to siste gangene la jeg merke til en kjekk og smilende gutt som virket som en virkelig fin fyr. Det som er dumt er at jeg er litt sjenert så jeg fikk ikke snakket skikkelig med ham, bortsett fra å utveksle noen ord når vi danset(dansekurs altså :)

Jeg vet jo ikke om han kommer til å fortsette på dette kurset, men håper og tror det, siden han virket oppriktig interessert i å danse (noe som er ett stort plus for meg siden jeg selv elsker å danse...)

Men, om han ikke fortsetter...da kommer jeg til å angre meg grønn..vet verken hva han heter eller hvor han bor. Hvis han kommer, kal jeg prøve å stjele oppmerksomheten hans litt mer, selv om jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det kan bli vanskelig, siden jeg blir litt smånervøs og flau så fort..

Men, tanken på en date med ham..det er en ganske hyggelig tanke..:) For å finne ut om han er så fantastisk som jeg forestiller meg...:) Han virker rett og slett utrolig hyggelig..og å danse med ham er bare en fryd.

Kommer til å bli utrolig skoffa hvis han ikke dukker opp på neste kurs... *venter i spenning på å få vite...*

Og da, da skal jeg spørre om navnet hans... noe mer tør jeg vel ikke...:/

Fortsetter under...

Gjest hei&hopp
Skrevet

Spør om navn!

Spør om han vil bli med ut og spise middag!

Si at du liker han innmari godt!

Hva kan du tape?

Et nei er verste du får.

Gjest batteri
Skrevet

Spør om navn!

Spør om han vil bli med ut og spise middag!

Si at du liker han innmari godt!

Hva kan du tape?

Et nei er verste du får.

ett nei er gale ja, i tillegg til at jeg kommer til å rødme hver gang jeg ser ham /danser med ham etterpå. dessuten går han der med en jente, men det virker ikke som om de er sammen, tviler sterkt på det... men hadde jo vært utrolig pinlig hvis de var det. og jeg får meg bare ikke til å gjøre sånt...men så har jeg heller aldri blitt så nysgjerrig på og interessert i en gutt jeg ikke kjenner før heller, så bør kanskje ofre litt av stoltheten min når jeg først blir det...

huff, jeg hater å være sjenert i forhold til gutter. tror ikke han får det rette inntrykket av meg egentli...:/

Gjest hei&hopp
Skrevet

ett nei er gale ja, i tillegg til at jeg kommer til å rødme hver gang jeg ser ham /danser med ham etterpå. dessuten går han der med en jente, men det virker ikke som om de er sammen, tviler sterkt på det... men hadde jo vært utrolig pinlig hvis de var det. og jeg får meg bare ikke til å gjøre sånt...men så har jeg heller aldri blitt så nysgjerrig på og interessert i en gutt jeg ikke kjenner før heller, så bør kanskje ofre litt av stoltheten min når jeg først blir det...

huff, jeg hater å være sjenert i forhold til gutter. tror ikke han får det rette inntrykket av meg egentli...:/

Kast hemningene over bord!

Et nei er et nei,punktum.

Et høflig spørsmål er helt greit.

Er han opptatt, så er han opptatt.

Om du spør og han sier nei, så er det uansett et kompliment fra deg til ham...

Gjest lurer nå jeg på
Skrevet

Hvordan kan du se at de ikke er et par da? Du bør være ganske sikker. Jeg hadde dødd hvis det var meg og jeg oppdaget at de faktisk var et par.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Joda, du tør:-)

Han kan ikke annet enn å si nei, og det tåler du faktisk. Men er han så hyggelig som du sier, så sier han nok ja.

Nytt år, nye muligheter.

Annonse

Gjest batteri
Skrevet

Hvordan kan du se at de ikke er et par da? Du bør være ganske sikker. Jeg hadde dødd hvis det var meg og jeg oppdaget at de faktisk var et par.

jo..det ser bare ikke slik ut. ser mer ut som to venner som har bestemt seg for å gå på kurs sammen, er mange som gjør det... har aldri sett dem klemme/kysse/holde hender/berøre hverandre eller si noe som tyder på at de er ett par når de møtes eller går hver til seg etter kurset...de kjører hver sin bil, og jeg merker det bare..

men jeg sier ikke jeg er sikker. hun er jo litt søt hun veninna hans da, så om de er det er de i alle fall ett riktig søtt par..:) (selv om jeg mener at jeg og ham hadde vært enda søtere sammen...hmf...:-) dessuten gikk han tvers over rommet og bort til meg for å danse den siste dansen en gang, ikke at det trenger å bety noe som helst...men er lov å håpe..:)

får kanskje vente og se litt, må kanskje studere dem litt nærmere før jeg bestemmer meg for hva jeg vil gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...