Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke noen spire denne mnd heller gitt... Kjedelig, hadde jo ett lite håp da mensen for første gang siden jeg var gravid i sommer lot vente på seg..

Men på den lyse siden så har jeg jo El og dermed en ny sjanse allerede den 14 igjen :-)

Og sist men ikke minst skal min samboer og jeg gifte oss den 21.01.06. så da blir det Champagne på meg også! ;-)

***NYTT ÅR, NYE SJANSER.. LYKKE TIL ALLE SAMMEN***

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212298-s%C3%A5-kom-mensen-til-slutt-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fregnefjes

Veit hvordan du har det.Skal ha mens om 1o dager men går å kjenner etter symtoner.Har prøvd i 6 mnd og begynner å bli sliten av å bli skuffet hver mnd.Har en gutt på 4.5 år.Han maser og sier han vil ha en bror eller søster.Håper ar 2006 er et lykkeår for oss begge to.Lykke til

Veit hvordan du har det.Skal ha mens om 1o dager men går å kjenner etter symtoner.Har prøvd i 6 mnd og begynner å bli sliten av å bli skuffet hver mnd.Har en gutt på 4.5 år.Han maser og sier han vil ha en bror eller søster.Håper ar 2006 er et lykkeår for oss begge to.Lykke til

Trikset må vel være å være så aktiv som mulig rundt El også finne på annet å tenke på fram mot IKM... hadde det bare vært like lett i praksis i teorien...!

Du får nå prøve å finne annet å tenke på og slappe av ;)

***Lykke til***

Annonse

Gjest mirakel*2?

nå ror nå vi alle sammen i den samme båten inn i 2006, utenom fuji:)....heldiggrisen!

Jeg har el om et par dager og vi er i full sving her i huset;)

Hostesaft hives innabords. Passet egentlig veldig fint nå for jeg har fått skikkelig hoste, så hostesaft hadde jeg tatt uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...