Gå til innhold

Ville du nappet på et frekt forslag fra en ukjent?

Anbefalte innlegg

Gjest meningsmåling

Si at du er på et utested, og noen av annet kjønn som ser OK ut og virker OK kommer bort til deg og sier: "Har stått og sett på deg, du er forbannet deilig. Jeg vil knulle med deg, hvor skal vi gå?"

Hvordan hadde du reagert, hva hadde du svart?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes det er helt greit at noen sier slike ting, hvorfor skal de gå som katten rundt grøten når jeg likevel vet hva de er ute etter.

Jeg hadde antagelig ikke blitt med men jeg hadde ikke blitt noe fornærmet og heller foreslått at vi kunne ta en kaffe i morgen hvis det var en ok fyr.

Om han var stygg, hadde jeg sagt takk, men neitakk og gått. Hadde han vært kjekk å se på og fremført det med troverdighet og sjarm, hadde jeg lata som om jeg ikke var interessert i tilbudet, men fortsatt å prate og henge med ham, og "gått med på det" når kvelden var over hvis han hadde holdt seg ved min side ;)

Gjest meningsmåling

Om han var stygg, hadde jeg sagt takk, men neitakk og gått. Hadde han vært kjekk å se på og fremført det med troverdighet og sjarm, hadde jeg lata som om jeg ikke var interessert i tilbudet, men fortsatt å prate og henge med ham, og "gått med på det" når kvelden var over hvis han hadde holdt seg ved min side ;)

Hvorfor være "snerpete" å spille prippen hvis du ønsket å knulle med han uansett innen kvelden var omme??

Hvorfor skal jenter komplisere ting mer enn nødvendig?

Hvorfor være "snerpete" å spille prippen hvis du ønsket å knulle med han uansett innen kvelden var omme??

For en mann som ved første øykast kan se ut til å være svært knullbar, kan etter kun 30 min. vise seg å være det stikk motstatte.

Annonse

Gjest Firverkery

For en mann som ved første øykast kan se ut til å være svært knullbar, kan etter kun 30 min. vise seg å være det stikk motstatte.

Dette skrev DarkPink:

"hadde jeg lata som om jeg ikke var interessert i tilbudet, men fortsatt å prate og henge med ham, og "gått med på det" når kvelden var over hvis han hadde holdt seg ved min side ;)" sitat slutt.

Hun har ikke med ett ord lagt de forutsetningen du tillegger henne, så hvorfor svare på hennes vegne da?

Fordi at det aller mest turn off jeg vet i hele verden, er de som hopper over til neste med en gang de ikke får napp. Han bør synes at jeg er verdt å bruke en hel kveld på, og bør like meg så godt at han vil forsøke å ombestemme meg, før vi hopper til sengs. Ellers er han ikke verdt meg, føler jeg.

Dette skrev DarkPink:

"hadde jeg lata som om jeg ikke var interessert i tilbudet, men fortsatt å prate og henge med ham, og "gått med på det" når kvelden var over hvis han hadde holdt seg ved min side ;)" sitat slutt.

Hun har ikke med ett ord lagt de forutsetningen du tillegger henne, så hvorfor svare på hennes vegne da?

Hun har et poeng. Jeg hadde jo selvsagt ikke blitt med om han viste seg å ikke falle i smak likevel. Jeg mente ikke at han _uansett_ hadde vært 100% garantert knull hvis han holdt seg til meg hele kvelden. Men jeg hadde jo heller ikke hengt så lenge med ham hvis interessen avtok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...