Gå til innhold

Ville du nappet på et frekt forslag fra en ukjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Siden han "ser OK ut og virker OK", så forutsetter jeg at han hadde spurt med glimt i øye og stoppet på høflig avstand.

Da hadde jeg smilt, takket for komplimentet og fortalt at jeg dessverre alt hadde en fantastisk elsker som jeg attpåtil var gift med.

Jeg er for å ikke gå rundt grøten i de fleste tilfeller, men dette hadde jeg nok takket nei til (selv uten sambo). Noe av de fine og spennende med nye mennesker, er den innledende fasen. Der hvor man ikke vet noe om hverandre. Bygge opp spenningen, se den andre an... Det ville jeg ikke gått glipp av :)

Annonse

Dette skrev DarkPink:

"hadde jeg lata som om jeg ikke var interessert i tilbudet, men fortsatt å prate og henge med ham, og "gått med på det" når kvelden var over hvis han hadde holdt seg ved min side ;)" sitat slutt.

Hun har ikke med ett ord lagt de forutsetningen du tillegger henne, så hvorfor svare på hennes vegne da?

Det var ment som en omformulering fra min side, og delvis en spør. Slapp av da!

• 5 uker senere...

Annonse

Hvis han hadde rett glimt i øyet, og sexy utstråling... Og jeg hadde lyst... ;-) Har tatt opp verre forslag, det er ikke nødvendigvis ordlyden som gjør det, men attituden, hehe... Rette fyren kan komme unna med nesten hva som helst!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...