Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsamliv/article524326.ece

Dette er jo noe alle vet. Menn tenner på damer som har god helse og orker litt, og da er ikke fedme det man først og fremst forbinder med det.

Men med slank mener man selvfølgelig damer som har lite fett på kroppen, og da kan man veie litt forskjellig avhengig av hvor mye muskler man har. En dame på ca 165 cm bør veie rundt 50-60 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212323-slankere-damer-bedre-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kvinnen20

15

• keinstein

15

• favn

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Ikke alle som slanker seg ser fine ut. En venninne var med runde former og helt grei fordeling. Etter 20 kg slitsom slanking ble hun nærmest kamelaktig og så veldig rar og skjev ut.

Jeg klarte ikke la være å uttrykke min skuffelse, lurte på hvem som hadde funnet på dette tullet og ble dermed landsforvist.

Alle kler ikke type slank og kroppen er ikke laget for det.

Annonse

det er vanvittig forskjell på 165cm, 50kg og 165cm, 60kg! er du klar over at en person som er 165cm og 50 kg har en bmi på 18, hvor 18,5 og under er undervektig?

du må ha en utrolig dårlig smak på jenter! å nå sier jeg jenter fordi kvinner som har de målene er ekkelt tynn i forhold til min smak. de målene er jo en jente så vidt i tenårene uten pupper og muskler...

165cm og 60kg er jo helt normalt, så det blir jo en annen sak...

laguna1365380434

det er vanvittig forskjell på 165cm, 50kg og 165cm, 60kg! er du klar over at en person som er 165cm og 50 kg har en bmi på 18, hvor 18,5 og under er undervektig?

du må ha en utrolig dårlig smak på jenter! å nå sier jeg jenter fordi kvinner som har de målene er ekkelt tynn i forhold til min smak. de målene er jo en jente så vidt i tenårene uten pupper og muskler...

Du tar ikke i du heller da..! ;-) Jeg er oppimot 1.70 og veier nærmere 50 enn 60 kilo hvertfall, men ser nok hvertfall ikke ut som en tenåring uten pupper & former for det.

Det er ikke så mye kulere å være bombastisk den ene veien enn den andre.

Jeg tror forøvrig ikke desimalvekt er avgjørende, men å ha kiloer en kler og er fornøyd med og å selvtillit på kroppen sin. Og i og med at det servers mye om at tynt er kult får mange litt rundere damer slunken selvtillit og mindre seksuelt guts? Og dermed misfornøyde menn?

Uansett tror jeg ikke veien å gå er å rakke ned på damer som faktisk er slanke. Jeg synes ikke det er stygt å veie rundt 50 kilo til en høyde på 165-1.70..Akkurat som jeg ikke synes det er det om en legger på en 10-15 kilo heller! Noen kler sånn,andre slik.

Jeg øket brystomkretsen med 20 cm og minket livomkretsen med 10 cm uten å endre vekt. Enda forandret ikke BMI seg, så det tallet tar jeg med en klype salt.

Du tar ikke i du heller da..! ;-) Jeg er oppimot 1.70 og veier nærmere 50 enn 60 kilo hvertfall, men ser nok hvertfall ikke ut som en tenåring uten pupper & former for det.

Jeg tror forøvrig ikke desimalvekt er avgjørende, men å ha kiloer en kler og er fornøyd med og å selvtillit på kroppen sin. Og i og med at det servers mye om at tynt er kult får mange litt rundere damer slunken selvtillit og mindre seksuelt guts? Og dermed misfornøyde menn?

Uansett tror jeg ikke veien å gå er å rakke ned på damer som faktisk er slanke. Jeg synes ikke det er stygt å veie rundt 50 kilo til en høyde på 165-1.70..Akkurat som jeg ikke synes det er det om en legger på en 10-15 kilo heller! Noen kler sånn,andre slik.

Veldig bra skrevet, laguna!

Skriver bare under jeg. Er såå enig!

:-)

laguna1365380434

Veldig bra skrevet, laguna!

Skriver bare under jeg. Er såå enig!

:-)

Takk! :-) Jeg synes ikke hun der var rent lite bombastisk heller altså!;-) Jeg kjenner masse damer som gutta (og jeg forøvrig!) synes har pen kropp, og fellesnevneren deres er hvertfall ikke at de veier det samme!

Jeg synes det kommer an på hvordan folk fører seg, hvordan kiloene er fordelt og hvor fornøyde folk er. For det synes ofte godt utenpå. Synes en selv at en er fin tror jeg andre vil ha lettere for å synes det også! ;-)

Takk! :-) Jeg synes ikke hun der var rent lite bombastisk heller altså!;-) Jeg kjenner masse damer som gutta (og jeg forøvrig!) synes har pen kropp, og fellesnevneren deres er hvertfall ikke at de veier det samme!

Jeg synes det kommer an på hvordan folk fører seg, hvordan kiloene er fordelt og hvor fornøyde folk er. For det synes ofte godt utenpå. Synes en selv at en er fin tror jeg andre vil ha lettere for å synes det også! ;-)

Stemmer det. :-)

Den siste setningen du skrev er også veldig viktig. Det har mye å si for hvordan en blir oppfattet av andre, selv om det ikke er avgjørende i alle tilfeller.

Annonse

Enig med deg :-)

Søsteren min og jeg bruker akkurat samme str i klær og er litt over 170 høye begge to. Hun er 64 kg, mens jeg er 57. Jeg har nok endel lettere beinbygning enn henne, så vekta blir deretter.

Gjest ......det var meg....det........

Må innrømme at jeg har hatt bedre sexopplevelser med kvinner som har noen kg for mye, enn de aller slankeste jeg har hatt.

Men VELDIG tjukke blir feil.

Og hva er VELDIG tjukke da. Jeg har vært overvektig i hele mitt liv og er vant til det. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg sexualpartnere. Forstår ikke helt hvor grensene går.

fei1365380229

Selvfølgelig kommer det an på å ha en kropp som står i forhold til kiloene, men jeg tror de fleste vil se heller magre ut med en vekt på 50 kg og en høyde på 1.70 cm., men selvfølgelig er det sikkert noen som ikke gjør det også.

joda, jeg liker også slanke damer. de kler jo alt mulig, spesielt om de er høye! men jeg vil nok si at det er litt vel drøyt med 50kg... som sagt, synes jeg 60 kg normalt. dessuten er det mange folk som virkelig sliter fordi de ikke klarer å legge på seg.

jeg går ikke etter bmi. jeg vet at for f.eks menn som kjører mye muskler blir overvektige på den skalaen. den ser jo ikke forskjell på muskler og fett. men likevel, hadde jo ei jente på 1,65 og 50kg vært undervektig. og om hun så skulle hatt litt muskler, ville hun jo vært enda mer undervektig..., så skalaen ville jo telle relativt riktig på ei sånn jente..

Enig med deg :-)

Søsteren min og jeg bruker akkurat samme str i klær og er litt over 170 høye begge to. Hun er 64 kg, mens jeg er 57. Jeg har nok endel lettere beinbygning enn henne, så vekta blir deretter.

hørtes fantastisk ut å låne andres klær ;) kan tro jeg klør meg i huet når jeg skal på fest, dyrt å kjøpe nye antrekk annenhver helg!!!

men du...?beinbygning har fint lite å si... har du noengang holdt i et bein? det veger nesten ingenting i forhold til kroppen. og det må nok massive mengder bein til om det skulle gjøre noe forskjell...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...