Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva med meg som er 1.72 og 52 kilo?

Har alltid fått høre at jeg har en fin kropp. Jeg er ikke mager i det hele tatt,men benbygningen min er spinkel, men godt med kjøtt utenpå.

Du er nok bare råmisunnelig du.

ville ikke si misunnelig...

men jo, de er heldige, og det er godt for dem at de er slanke. selvfølgelig kunne jeg også tenkt meg å hatt høy forbrenning, og selvfølgelig kunne jeg godt vært uten mine 5 ekstra kilo, men jeg jeg nyter den kroppen jeg har, har ingenting å klage på!

jeg orker ikke bruke energi på å være misfornøyd. jeg har det godt, og jeg er kjempegla for at jeg av og til kan ha en dag og to med junkfood uten å få dårlig samvittighet. jeg blir ikke tynnere ved å være misunnelig eller sjalu på de som er tynnere enn meg... vil heller være gla for det livet jeg har fått.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kvinnen20

15

• keinstein

15

• favn

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

ville ikke si misunnelig...

men jo, de er heldige, og det er godt for dem at de er slanke. selvfølgelig kunne jeg også tenkt meg å hatt høy forbrenning, og selvfølgelig kunne jeg godt vært uten mine 5 ekstra kilo, men jeg jeg nyter den kroppen jeg har, har ingenting å klage på!

jeg orker ikke bruke energi på å være misfornøyd. jeg har det godt, og jeg er kjempegla for at jeg av og til kan ha en dag og to med junkfood uten å få dårlig samvittighet. jeg blir ikke tynnere ved å være misunnelig eller sjalu på de som er tynnere enn meg... vil heller være gla for det livet jeg har fått.

Flott svart!:-)

Nei, det var ikke det jeg mente heller.

Blir bare så drittlei slike diskusjoner. Det er mobbing. Godt jeg nærmer meg 40, slik at jeg tåler dette.

Det var ikke like morsomt da jeg var 18 og gikk med to tykke strømpebukser og lange skisokker utenpå der igjen, for å se tjukkere ut.

som jeg har svart tidligere nediher; at jeg er fullt klar over at mange jenter sliter med å legge på seg, og det kan være vanskeligere enn å slanke seg...

men med det slankehysteriet som farer, ble jeg litt revet med at han likte jenter som kunne være så tynne. selv er jeg relativt fornøyd, men jeg blir så irritert over gutter som bare liker jenter som er slankere enn "gjennomsnittet"...

Gjest forholdsvis

6 av 10 mener det ikke har SÅ stor betydning, da.

for enkeltmennesket holder det med at en av ørtetusenmillioner tåler en rund kropp.

hva 4 av 10 små menn mener blir jo da relativt uinteressant.

overskriften kunne godt vært vinklet helt annerledes!

Gjest KariKruskakli

som jeg har svart tidligere nediher; at jeg er fullt klar over at mange jenter sliter med å legge på seg, og det kan være vanskeligere enn å slanke seg...

men med det slankehysteriet som farer, ble jeg litt revet med at han likte jenter som kunne være så tynne. selv er jeg relativt fornøyd, men jeg blir så irritert over gutter som bare liker jenter som er slankere enn "gjennomsnittet"...

Her har jeg visst svart på mange innlegg uten å lese hovedinnlegget. Sånn går det, når man leser 100 nyeste.

Jeg forstår reaksjonen bedre nå;)

Annonse

ShitDiddelyDo

joa...men likevel - hadde jeg gått ned 5kg (som jeg vegde for to-tre år siden), hadde jeg hatt den kroppen jeg ville ha...

jeg har alltid vært normalt høy, og hatt en normal form. likevel, har jeg alltid vært meget tung, folk tror meg ikke når jeg sier jeg veger 69kg. (absolutt ikke 70kg!!! hehe) kanskje jeg har fått et feil inntrykk over hvor tunge jenter vanligvis er...?

Neida, det er bare veldig vanskelig å se på en jente hvor mye hun veier. En jente på 50 kilo kan, som du skriver, se unormalt tynn ut.

Men hun kan også ha et voldsomt driteapparat, en bilring rundt livet, eller lignende.

Det er vanskelig å se på en person hvor mye hun veier.

Neida, det er bare veldig vanskelig å se på en jente hvor mye hun veier. En jente på 50 kilo kan, som du skriver, se unormalt tynn ut.

Men hun kan også ha et voldsomt driteapparat, en bilring rundt livet, eller lignende.

Det er vanskelig å se på en person hvor mye hun veier.

:) jepp, det er helt sikkert, men min erfaring har vært at jenter med slike mål har vært altfor slanke... men alle er forskjellige

Annonse

Gjest kilo erfaring

Og det er vel ikke så mange IQ'r som skal yil for og forstå at det er letter og opprettholde god selvtillit når vekta ikke kryper for høyt!

Hjælper jævli lite om gutten tenner på tynne damer hvis hun bare ligger der gjemt under dyna og ser i taket pga forsmå pupper som henger litt eller en annen kompleks tenker jeg, tror ikke det kvalifiserer til bedre SEX...

The BIG picture gutta og jentene... ikke kiloene men hva de medfører av konsekvenser!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...