Lillemus Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Den hårpynten husker jeg! Et av de første innleggene jeg leste på DOL var et du skrev om den elendige servicen du fikk da du skulle kjøpe hårpynten :-) *hahahaha* Det stemmer det! Jeg var jo ganske så synlig gravid da jeg var på jakt etter hårpynt og vagget inn på en eksklusiv brudesalong iført dongerisnakkerbukse og stor rutete foret skjorte! ) Tror du jeg fikk slippe opp i brudesalongen? Nah. Dama så på meg, målte meg opp og ned med blikket:"Det er fullt der oppe nå." Jeg tuslet noe slukøret opp til byens andre salong hvor jeg fikk utmerket service! ) 0 Siter
libra Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 *hahahaha* Det stemmer det! Jeg var jo ganske så synlig gravid da jeg var på jakt etter hårpynt og vagget inn på en eksklusiv brudesalong iført dongerisnakkerbukse og stor rutete foret skjorte! ) Tror du jeg fikk slippe opp i brudesalongen? Nah. Dama så på meg, målte meg opp og ned med blikket:"Det er fullt der oppe nå." Jeg tuslet noe slukøret opp til byens andre salong hvor jeg fikk utmerket service! ) Hehe, ikke rart du var passe forbanna. Huska ikke detaljene, bare at det var noe med en brudesalong. Typisk arbeidsplass for misunnelige megger ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Jada, det var meg. Nåååh! =) Og det var rørende, og han sa ja, osv? =) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vet ikke enda, har lekt litt med 07.07.07, men jeg vet ikke hva jeg (ja VI altså) bør tenke på når det gjelder å sette dato... takk for tips. hehe. Det var lurt. Lett å huske. Du har sikkert gitt en ide til mange nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.