Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle bli sendt på huet ut fra landet skulle de. Fy flate.

Gjest Eizoze
Skrevet

Joda, men det er likevel bra at de bruker sine penger og tid på å hjelpe andre da.

Skrevet

Joda, men det er likevel bra at de bruker sine penger og tid på å hjelpe andre da.

"Joda, men det er likevel bra at de bruker sine penger og tid på å hjelpe andre da. "

Syns du det er bra? At forutsetningen for at de vil bruke tiden og pengene på ofrene er at de må bli tvunget på en religion?

Jeg syns det er fryktelig jeg. Hjelpen bør gis uforbeholdent, på den måten at ofrene bør hjelpes uten at de må overgi seg til en eller annen religion for å få hjelp!

Ville du fortsatt syntes det var bra at noen brukte tid og penger på å hjelpe dem, dersom de hadde tvunget ofrene til å "frelses" til å overgi seg til f eks en stammereligion hvor de dyrker det okkulte?

Skrevet

Enig snø!

Det er fryktelig at de setter sånne forutsetninger for at ofrene skal få hjelp. Hjelpen bør gis uforbeholdent, uten at giver krever at ofrene må "frelses" til en eller annen religion for å få hjelp!

Det er hjerterått!

Skrevet

Jepp det er mye som ikke er bra i bistandskonglomeratet. Man kunne like gjerne trukket frem sekulære organisasjosner som krangler om de samme folkene, bruker fem ganger så mye penger som nødvendig fordi de ikke sammarbeider.

Moralen er, gi til store, seriøse organisasjoner som er vel etablerte og som har kontakter i området.

Eventuelt gi til småorganisasjoner der du kjenner de involverte og kan gå god for dem.

Skrevet

Det er ingen tvil om at grupper med makt misbruker den straks det fins muligheter.

Mat, medisiner og husly er makt.

Det er ikke lenge siden norske hjelpearbeidere ble anklaget for å skaffe seg sex i bytte for mat. Pedofile trekkes selvsagt også til alt som har med barn å gjøre, gi dem makt, og de er i gang.

Gjest Eizoze
Skrevet

"Joda, men det er likevel bra at de bruker sine penger og tid på å hjelpe andre da. "

Syns du det er bra? At forutsetningen for at de vil bruke tiden og pengene på ofrene er at de må bli tvunget på en religion?

Jeg syns det er fryktelig jeg. Hjelpen bør gis uforbeholdent, på den måten at ofrene bør hjelpes uten at de må overgi seg til en eller annen religion for å få hjelp!

Ville du fortsatt syntes det var bra at noen brukte tid og penger på å hjelpe dem, dersom de hadde tvunget ofrene til å "frelses" til å overgi seg til f eks en stammereligion hvor de dyrker det okkulte?

Enig at hjelpen bør gis uforbeholdent. Men det er likevel bedre med forbeholden hjelp, enn ikke hjelp i det hele tatt.

Nå er det heller ikke lett å vite hva som er sannheten her, det står ikke mye i denne artikkelen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Huh? Det er jo helt skrekkelig!

Jeg noterer meg for øvrig at det først og fremst er amerikanske frikirkelige organsisasjoner det gjelder.

Gjest qxljigdajglk
Skrevet

De skulle bli sendt på huet ut fra landet skulle de. Fy flate.

ser ikke noe poeng til å gi en krone til folk som hater kristne og jubler over terror i USA og spiser kake. At USA bidrar med så mye til både banda ache og palestinerne er et mirakel. Dette er mennesker som hater amerikanere og kristne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...