Patsi Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Jeg skal kompe en vokalist til sangen "Gje meg handa di" i en begravelse i morgen. Problemet er at selv om melodien svirrer i bakhodet, kan jeg den ikke helt - og jeg trenger notene. Såh, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en av disse: - Notene (trenger bare melodien) - En MIDI eller Mp3 fil av denne sangen - Besifring til teksten :-) Evig takknemlig til de som har noen forslag! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Kan jo prøve å gi deg besifringen til teksten. Sangen starter med 1 slags opptakt. Gjev meg handa di ven når det C C/E kveldar, det blir mørkt og me F C Dm treng ei hand. Gsus C La dei ljose og venlege tankar, C C/E F C fylgje oss inn i draumars land. Dm Gsus C La varmen frå ein som er glad Am F G i deg tenne stjerner i mørkaste Em Dm G natt. C D.C. al Fine Vet ikke om dette blir riktig når jeg nå sender det, men kanskje du klarer å få det til likevel? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hmmm, det ble visst ikke bra. Skriver bare opp besifringen her. Kanskje du klarer å mekke det i hop. C C/E F C Dm Gsus C Repeter. Fine. Am F G Em Dm G C D.C. al Fine 0 Siter
Patsi Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Hmmm, det ble visst ikke bra. Skriver bare opp besifringen her. Kanskje du klarer å mekke det i hop. C C/E F C Dm Gsus C Repeter. Fine. Am F G Em Dm G C D.C. al Fine Hjertelig!! Akk hva jeg trengte! ))) 0 Siter
laban Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 http://www.pedit.no/org/merkesteinane/view.cgi?&link_id=0.1033.1034&session_id=3284657 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hjertelig!! Akk hva jeg trengte! ))) Så flott!!! Lykke til i morgen. Sangen er jo helt nydelig. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Ser du har fått annen hjelp her også, men her er teksten: http://www.mortenhals.no/sanger_i_kirken.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.