Gå til innhold

Ba om svarfrist i to dager

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Hadde en australsk jente til å se på leiligheten i dag. Hun kontaktet meg via mail rett for jul og vi avtalte at hun ville komme og se på leiligheten med engang hun kom til Oslo. Hun ringte meg på formiddagen og sa at hun syntes avstanden til jobb/skole var for lang, men at hun gjerne ville komme og se hvis det passet meg. Jeg sa at hun gjerne skulle komme dersom hun virker veldig ok. Hun var veldig begeistret for leiligheten, men var usikker på avstanden og ba om to dagers svarfrist. Jeg sa at det var greit.

Jeg opplevde henne som riktig interessert slik som hun har vært hele tiden. Jeg har ventet på henne siden før jul så to dager har kanskje ikke så mye å si. Jeg vet at leiligeheten ligger utenfor sentrum, men den ligger i rolig og fredelig strøk og omgivelsene er nydelige. Min datter som skal dele leiligeheten med en evt. leieboer mener at hun ikke var interessert pga. avstand, at hun bare var høflig og at hun var frekk som ba om to dagers frist.

Jeg sitter her som en stressa høne og vet ikke om jeg skal lete etter noen andre med engang eller lene meg bakover og vente på at hun kommer. Jeg drar om to uker og trenger pengene.

Fortsetter under...

Skrevet

Siden du sa det var greit at hun fikk 2 dager på seg, burde du kanskje vente?

Skrevet

Har du ikke et telefon nummer og nå henne på?

amerikafareren
Skrevet

Har du ikke et telefon nummer og nå henne på?

Joda jeg har tlfnr og email, men hun lovte å svare om to dager. Hva skal jeg kontakte henne for?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...