Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, det ser ikke rart ut.

Det er imidlertid veldig kjedelig å høre på høye damer og lave menn som sutrer og klager over en slik filleting. Jeg har noen venner/bekjente som er sinnsykt opptatt av sin egen høyde, enda den er helt normal (typisk jente på 174 som mener hun ikke kan bruke hæler og snakker om det uavbrutt (hvis hun ikke vil at folk skal legge merke til høyden hennes var det jo en ide å ikke snakke om den hele tiden...) og gutter på 172 som sukker og klager over at alle de fine damene er høyere enn dem og ALLTID velger høye menn. På den måten legger alle merke til høyden deres, som er et helt uinteressant egenskap ved et menneske (i hvertfall for meg).

Jeg bryr meg ikke om min egen høyde, min kjærestes høyde og i hvert fall ikke om andre menneskers/pars høyde! Utseende ellers legger man mye mer merke til. hva er det du er redd for, at andre skal le?!?

Fortsetter under...

Hun skrev:

"Prøver å skyve vekk de teite tankene mine, men de kommer liksom snikende igjen!"

De tankene vil ramme henne med full kraft når den første forelskelsesperioden er over, og hverdagen kommer.

Man bør være såpass ærlig at man forteller henne dette.

Trur ikke det er tilfelle om hun blir glad i denne mannen glemmer hun av at han er mindre. Sånnt tenker man bare på i begynnelsen, når man er usikker på det meste:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...