Gå til innhold

Lage hyperkoblinger som utvider seg i FP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har enda ikke skjønt hvordan en kan lage hyperkoblinger som "utvider" seg i FrontPage. Altså slike hyperkoblinger der det kommer opp flere valg når du beveger musen over. Har tenkt å ha slike i menyen, men vet ikke hvordan. Noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er ikke hyperlinker - det er menyer. Det kan du f.eks lage i javasctipt. FP-rølet har sikkert innebygde funksjoner som lager et eller annet griseri av kode som blir menyer som fungerer i IE, men ikke i andre browsere. Jeg anbefaler deg å lete litt på nettet til du finner et script som lager en meny du vil ha. Stol aldri på wysiwyg-programmers auto-genererte script-kode - og spesiellt ikke FP.

Jeg kan selvfølgelig henvise deg til egen konsulenttjeneste, og selge deg et script - men det gjør jeg ikke :-)

"............................................"

Skrevet

Vet ikke, men slike menyer er det mest irriterende jeg vet. Jeg bommer ALLTID på målet og havner feil. Jeg kaller det tivolieffekter.

Skrevet

Vet ikke, men slike menyer er det mest irriterende jeg vet. Jeg bommer ALLTID på målet og havner feil. Jeg kaller det tivolieffekter.

Nåja...det kommer litt an på menyen. Men de mest fancy sakene synes jeg også som regel er irriterende.

"..........................................."

Skrevet

Nåja...det kommer litt an på menyen. Men de mest fancy sakene synes jeg også som regel er irriterende.

Etter langvarige kundeunderøkelser, sees det tydelig at flertallet egetlig vil slippe å se stæsj i det hele tatt.

Store, tydelige bilder av saker, stor god tekst og priser.

Film jobber jeg med for visse varer og tjenester, men det krever filmfagfolk.

Hvor kan jeg lære film?

Skrevet

Etter langvarige kundeunderøkelser, sees det tydelig at flertallet egetlig vil slippe å se stæsj i det hele tatt.

Store, tydelige bilder av saker, stor god tekst og priser.

Film jobber jeg med for visse varer og tjenester, men det krever filmfagfolk.

Hvor kan jeg lære film?

Film på nettet? På websider? Du mener ikke flash eller noe sånt tull?

Annonse

Skrevet

Film på nettet? På websider? Du mener ikke flash eller noe sånt tull?

Flash lager jeg ikke, men leverandører har begynt å lage konfigurasjonsapplikasjoner som gir en del valg for kunden og som setter opp materiallister og priser, leveringstider osv. kjekt.

Film er i Wmv og lastes opp og lagres. Som regel varepresentasjon / instruksjon om litt vriene monteringsdetaljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...