Gå til innhold

Trenger råd!Ny bolig, hvordan innrede/bruke dette rommet?

Anbefalte innlegg

Gjest oss to i dag
Skrevet

Hei dere, nå håper jeg alle kreative her kan hjelpe med sine bidrag.

Vi er et ungt par som nettopp har kjøpt en ny bolig som vi er veldig fornøyde med. MEN i denne boligen er det et rom vi ikke aner hva vi skal bruke til?! Det er et rom på ca 25 m2, og det er mur på veggene, og foreløpig kun betong på guvlet. Det har ikke vinduer!!!En slags stor bod altså...

Hva i alle dager skal vi bruke dette til? Det er jo så stort, så noe bør vi jo bruke det til...

Til info så har vi allerde både matbod og kott til klær...Vi har også vaskerom...så nå står vi bom fast på dette rommet. Det er ehller ikke mulig å lage vinduer her....

Noen råd??? Trengs!!

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har også et sånt rom, og det blir brukt som TV/PC-rom. Glimrende og lydtett :) Med lyse vegger og masse varmt lampelys er det kjempetrivelig der inne.

Skrevet

Filmrom!

Kjempetv og et par gode stresslesser, og surround.

Syns hobbyrom også er en god ide, men jeg hadde nok blitt nedstemt om vi hadde vært så heldige å ha et sånt rom til overs.

Gjest Persille
Skrevet

Uten tvil filmrom :)

Men det er ikke billig å innrede det da - så dere får belage venner og bekjente på covercharge :)

Annonse

Gjest abrahamsen
Skrevet

Et slikt rom ville jeg brukt som trimrom, øvingsrom (lydisolert det) og kontor.

Skrevet

Trimrom / boblebad?

Walk in closet....JAA!!

Syns underholdningsrom med stereo/tv også er bra forslag.

Gjest oss to i dag
Skrevet

Vi har også et sånt rom, og det blir brukt som TV/PC-rom. Glimrende og lydtett :) Med lyse vegger og masse varmt lampelys er det kjempetrivelig der inne.

Tv-rom er jo et ypperlig forslag! At vi ikke har tenkt på det selv ? ;-)

men jeg må bare spør, blir det ikke veldig dårlig luft/litt tett i et slikt rom da? Hva gjør dere da siden det ikke er vinduer? Lufter ut via et annet rom?

Høres iallefall ut som en flott idè. Takker for alle forslag som er kommet inn. Blir nok tv/film rom på oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...