Gå til innhold

Prøvd muskelstimulator?

Anbefalte innlegg

Gjest helledussen
Skrevet

Har nettopp kjøpt en Bellatronic muskelstimulator til ca 3000 kroner. Sies å være veldig god, men har enda ikke prøvd den. Er det noen her som har erfaring med hjemme-apparater, ikke bare bailine og slikt?

Fortsetter under...

Skrevet

Til trening er det verdiløst.

Det hadde vært moro om jeg kunne ligge på ryggen og trene med noen ledninger på, men det virker faktisk ikke.

Gjest Virker ikke
Skrevet

Jeg har prøvd, men de virker ikke på meg.

Skrevet

Jeg har prøvd og det var 1) sinnsykt vondt og 2) totalt nytteløst. Ble ikke antydning til støl og ingen økt styrke eller oppstramming å spore. Du får bedre trening av å løfte drikkeglasset ditt til munnen eller å sette deg ned på en stol. Sorry!

Det er bare å komme seg på trening og fikse kostholdet. Lettere sagt enn gjort, men. Sånn er det bare!

Skrevet

Jeg vet at det virker men tror nok du må opp i en høyere prisklasse for å få noe som er virksomt.

I hvert fall teller jeg på fingrene om jeg skal kjøpe et til 30 000 men har egentlig ikke råd.

• 2 uker senere...
Gjest helledussen
Skrevet

Jeg vet at det virker men tror nok du må opp i en høyere prisklasse for å få noe som er virksomt.

I hvert fall teller jeg på fingrene om jeg skal kjøpe et til 30 000 men har egentlig ikke råd.

Hei Dorthe,

Nå har jeg fått min muskelstimulator i posten, og den er prøvd to ganger. Dette er den beste jeg har prøvd noen gang. Ble så støl dagen etter, og mens jeg holdt på kjente jeg virkeligf at t musklene jobbet iherdig. Jeg har tidligere brukt Bailine veldig mye, men må innrømme jeg syns denne maskinen her var kraftigere. Du burde søke etter denne dersom du vil ha en som er relativt rimelig. jeg fikk den på auksjon, tror den koster rundt 6000 til vanlig. Ikke kjøp en til 30, hvis du vil ha en god en, kjøp denne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...