Gjest bursdagsselskap Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Det er vel opp til den enkelte selvfølgelig, men når synes dere man bør begynne å lage til barnebursdager for barna? Vår eldste blir 3 år, er vel på tide å begynne da? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Som du selv skriver, det blir opp til hver enkelt, her startet vi når barna ble 5 år, siste bursdagsselskapet er til 10 års dagen (avtale mellom foreldrene) 0 Siter
Hamon Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Som du selv skriver, det blir opp til hver enkelt, her startet vi når barna ble 5 år, siste bursdagsselskapet er til 10 års dagen (avtale mellom foreldrene) 4-5 til 12 år. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi begynte da eldstemann fylte 4 år. Før det hadde vi kun familieselskap, samt at han ble feiret i bhg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi startet med 3-års dagen. Da inviterte vi alle jentene på avdelingen i barnehagen + 2 nabojenter. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Det kommer helt an på. Jeg har såpass mange venninner med barn i ca samme alder som sønnen min at han hadde "barneselskap" fra ettårsdagen av. Fra 3-årsdagen satte han virkelig pris på det selv. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi har ikke hatt rene barneselskap før tidligst til 5 års dagen. Synes det er et slit og drøyer så lenge som mulig. Men familie og deres barn har vært i bursdagsselskap fra 1 års dagen. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Her vi bor er det vanlig å begynne når man feirer 4-årsdag, senest 5-årsdag. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi hadde første barneselskap på fireårsdagen. Før det var det bare familiefeiring. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Førstemann hadde barneselskap allerede fra 1-årsdagen. Andremann hadde vel ikke før 3-årsdagen. Tredjemann fyller to år i mars, og jeg tror ikke det blir noe barneselskap da, så da blir det vel til hennes treårsdag også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.