Gå til innhold

Sim kort -mobil

Anbefalte innlegg

Gjest printa
Skrevet

Hvordan i hæ... får jeg ført over kontaktene mine til en ny mobil. Jeg har nytt abbonement og nr, så jeg kan ikke bruke det gamle kortet på den nye...

Noen som kan gi meg råd..*gulp*

Skrevet

Mange mobilbutikker gjør dette for deg for en hundrings eller så.

Gjest printa
Skrevet

Mange mobilbutikker gjør dette for deg for en hundrings eller så.

Sier du det? Er det så avansert? Kan jeg ikke gjøre det selv....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan overføre kontaktene dine fra det gamle SIM-kortet til din gamle mobil, så kan du vel sette inn det nye kortet i gamlemobilen og kopiere dem til kortet? Det er i alle fall en mulighet hvis ikke din gamle mobil er fra før steinalderen.

Har begge Bluetooth kan du sikkert overføre lista via dette også.

Skrevet

Sier du det? Er det så avansert? Kan jeg ikke gjøre det selv....

Joda, men da må du kjøpe en smartkortleser:

http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=361617000

Eller, som ChiengMai sier, hvis telefonen din støtter det kan du putte inn det gamle kortet og overføre kontaktene til telefonen, og så evt. tilbake igjen på det nye kortet.

Gjest printa
Skrevet

Joda, men da må du kjøpe en smartkortleser:

http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=361617000

Eller, som ChiengMai sier, hvis telefonen din støtter det kan du putte inn det gamle kortet og overføre kontaktene til telefonen, og så evt. tilbake igjen på det nye kortet.

Ok, takk skal dere ha, men nå er det gjort. Manuelt....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...