Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pessar

Har nå prøvd pessaret en gang.

Har hørt at det skal stå inne 6-8 timer etter samleiet. Første samleiet er nå utført uten at min mann fikk orgasme. Tenkte derfor å ta ut pessaret like etterpå. Men det var kjempevanskelig. Var det fordi det kanskje var feil satt inn? (Ingen av oss merket det!) Eller var det fordi jeg hadde vært seksuelt opphisset og dermed da var hoven? Det jeg i grunnen lurer mest på er hvordan vi kan være sikkre på at det er riktig satt inn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21238-pessarsp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du bør kjenne med en finger i skjeden og merke at livmortappen er dekket av gummien. Hvis det er vanskelig å få ut kan det være litt for lite. Ta det på hjemmefra og få legen til å sjekke at det sitter bra. Fint at noen bruker pessar som er en bra og sikker metode uten bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...