Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Høres ut som et suspekt merke.. hehe :-)

Så at El-kjeden hadde en vaskemaskin til 2000 nå. Var et annet merke det da.

Skrevet

Nope. Men jeg syns også at merket høres svææært tvilsomt ut.

Ville heller satset på et velrenommert merke. :-)

Skrevet

Candy er et gammelt Italiensk (tror jeg) merke.

De ble solgt i Norge i likhet med Hover på 70-tallet.

Jeg vet ingenting ang. kvalitet og pris, men det var sikkert en grunn til at de ble borte.

Nå er de her igjen, kanskje de har rettet på ting og tang:-)

Skrevet

Nope. Men jeg syns også at merket høres svææært tvilsomt ut.

Ville heller satset på et velrenommert merke. :-)

Ja, det var det jeg tenkte også. Bør kanskje satse på noe annet, men 2600 for 1400 omdreininger var ikke verst;-)

Gjest LucySky
Skrevet

Høres ut som et suspekt merke.. hehe :-)

Så at El-kjeden hadde en vaskemaskin til 2000 nå. Var et annet merke det da.

Skynder meg inn med en kommentar her: da vi flyttet inn her vi bor nå (1986) arvet vi en Candy vaskemaskin, som jeg så på med med stor mistillit, særlig på grunn av navnet, innrømmer jeg.

Men den varte og varte! Nå har vi en annen, men den gamle Candy'en var bedre, mye bedre, enn vi hadde trodd.

Italierne er forøvrig gode på teknikk, da.

Annonse

Skrevet

Skynder meg inn med en kommentar her: da vi flyttet inn her vi bor nå (1986) arvet vi en Candy vaskemaskin, som jeg så på med med stor mistillit, særlig på grunn av navnet, innrømmer jeg.

Men den varte og varte! Nå har vi en annen, men den gamle Candy'en var bedre, mye bedre, enn vi hadde trodd.

Italierne er forøvrig gode på teknikk, da.

Mange av de yngste mødrene her inne har sannsynligvis ikke hørt om verken Zanker eller Elto, gode merker som bare er blitt borte.

Sannsynligvis har de oppstått som AEG, men de kommer sikkert tilbake.

De fleste maskiner er gode, og feilene som kan oppstå er oftest bagatellmesseige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...