flowy Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Noen her som har forsøkt Candy vaskemaskin? 0 Siter
soleil Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Høres ut som et suspekt merke.. hehe :-) Så at El-kjeden hadde en vaskemaskin til 2000 nå. Var et annet merke det da. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Nope. Men jeg syns også at merket høres svææært tvilsomt ut. Ville heller satset på et velrenommert merke. :-) 0 Siter
ILDG Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Candy er et gammelt Italiensk (tror jeg) merke. De ble solgt i Norge i likhet med Hover på 70-tallet. Jeg vet ingenting ang. kvalitet og pris, men det var sikkert en grunn til at de ble borte. Nå er de her igjen, kanskje de har rettet på ting og tang:-) 0 Siter
flowy Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Nope. Men jeg syns også at merket høres svææært tvilsomt ut. Ville heller satset på et velrenommert merke. :-) Ja, det var det jeg tenkte også. Bør kanskje satse på noe annet, men 2600 for 1400 omdreininger var ikke verst;-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Høres ut som et suspekt merke.. hehe :-) Så at El-kjeden hadde en vaskemaskin til 2000 nå. Var et annet merke det da. Skynder meg inn med en kommentar her: da vi flyttet inn her vi bor nå (1986) arvet vi en Candy vaskemaskin, som jeg så på med med stor mistillit, særlig på grunn av navnet, innrømmer jeg. Men den varte og varte! Nå har vi en annen, men den gamle Candy'en var bedre, mye bedre, enn vi hadde trodd. Italierne er forøvrig gode på teknikk, da. 0 Siter
ILDG Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Skynder meg inn med en kommentar her: da vi flyttet inn her vi bor nå (1986) arvet vi en Candy vaskemaskin, som jeg så på med med stor mistillit, særlig på grunn av navnet, innrømmer jeg. Men den varte og varte! Nå har vi en annen, men den gamle Candy'en var bedre, mye bedre, enn vi hadde trodd. Italierne er forøvrig gode på teknikk, da. Mange av de yngste mødrene her inne har sannsynligvis ikke hørt om verken Zanker eller Elto, gode merker som bare er blitt borte. Sannsynligvis har de oppstått som AEG, men de kommer sikkert tilbake. De fleste maskiner er gode, og feilene som kan oppstå er oftest bagatellmesseige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.