Gjest Bjatti Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Er alltid kald på hendene, hvordan skal jeg få blodet til å gå mere rundt? 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 lurer på det samme, det å være frossen på hendene hele tiden gjør at jeg fryser ellers på kroppen også...kanskje du trenger jern?vet ikke, men har samme problem... 0 Siter
Gjest gode forslag? Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vinke masse? Spille piano? Kile noen? Tvinne tommeltotter? 0 Siter
pirko Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 lurer på det samme, det å være frossen på hendene hele tiden gjør at jeg fryser ellers på kroppen også...kanskje du trenger jern?vet ikke, men har samme problem... begynn å tren og få kondis...drikk grønn te 0 Siter
Gjest Bjatti Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 lurer på det samme, det å være frossen på hendene hele tiden gjør at jeg fryser ellers på kroppen også...kanskje du trenger jern?vet ikke, men har samme problem... Ja kanskje jeg mangler jern? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.