Gå til innhold

kjæresten min?....eller??

Gjest vet liksom ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Hei. Var sammen med han jeg skal fortelle om nå i 1 år og 6 mnd, det ble slutt også ble vi sammen igjen etter et par måneder.. trodde jeg da hvertfall. Hadde litt problemer som jeg ikke greide å takle, men i "pausen" klarte jeg å komme over problemene. vi fikk kontakt igjen og begynte å oppføre oss som kjærester igjen. jeg er hos han mye og han vil at vi skal flytte sammen- noe vi sikkert skulle gjort for lenge siden. men pga "problemene" vi hadde ble jeg frarådet fra venner å gjøre det. (utroskap, krangling ++særlig i fylla osv)men hadde lagt alt det der bak meg. for noen uker siden, da vi var på julebord med jobben sier han om en annen kollega: der er din neste kjæreste.... vet at han er litt skeptisk på denne fyren her siden han har sagt han liker meg til kjæresten min, men han har aldri sagt eller gjort noe mot meg så jeg skal tro han liker meg på den måten. nesten så jeg er redd for å snakke med han i tilfelle det blir bråk med kjæresten. men hvordan kjæreste er det da som sier sånn??! også sier han at han aldri har vært i et så elendig forhold før... spør om jeg er falsk osv....fordi jeg ikke har det så moro med han når vi fester-slår meg løs som han sier..(men sannheten er at jeg er redd når han er full..) vi hadde det bra helt til den kvelden- syntes hvertfall jeg. plutselig sa han at vi ikke er sammen før jeg har flyttet inn til han.. hver gang i fylla kommer det fram nye ting eller det gamle "drittet" kommer fram igjen.. nesten så jeg mister lysta. og det å få vite om sin "nye" kjæreste av han jeg trodde var kjæresten min, var en skikkelig "turn off"... sukk- vet ikke om han er noe å satse på allikevel? det er mye jeg sikkert kunne tilføyet her med ting han har sagt, men kan tenke meg dere kjeder dere nå... ble kanskje mye rot, men håper jeg gjør meg forstatt for det.

kunne bare tenke meg å høre hva dere synes jeg bør gjøre.. satse på han, altså flytte inn med han eller droppe han?

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212431-kj%C3%A6resten-mineller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest batteri

jeg kjenner til det med å krangle/få problemer i forhold i fylla. høres ut som dere har en del uoppklarte ting mellom dere.gamle,vonde følelser blusser hvertfall opp om dere ikke snakker ut om tingene i edru tilstand.men det vet du sikkert.vanskelig å gi råd i slike situasjoner. men..etter det jeg har erfart har det ikke vært verdt å satse på når det oppstår sånne kjipe situasjoner som det,særlig i fylla. man skal kunne ha det kjekt sammen og feste sammen når man er ung hvis man skal være i ett forhold, synes jeg. ikke kast bort ungdomstida på noe som gir flere vonde følelser og opplevelser enn gode. da kan du heller prøve å komme over ham og ha det kjekt på fest uten ham... hvis dere ikke greier å komme ut av det gamle,dumme mønsteret.

jeg har kranglet skikkelig med tidligere kjærester i fylla jeg også, vet hvordan det er.og så følelsen av at han ikke forstår seg på meg og sier ting som sårer, mens han mener at han har rett og at det er du som må bli bedre...

håper du finner ut av det. men slike forhold er kjipe...ser du for deg en fremtid med ham?det må du spørre deg selv om...:)

lykke til....

Herlighet... hvorfor spør du? Du er ikke lykkelig med ham, kommer nok aldri til å bli det når det er på det viset.

Dropp ham. Om jeg er aldri så "lonely" ville jeg aldri, aldri, aldri satset på noe sånt. Da ber du om trøbbel.

takk for alle svar! er jo glad i han og har det bra med han, men vet det ikke er noe å satse på når det er sånn... men så er det nå sånn som en sang sier: "breaking up is hard to do...." sukk...

men alt ordner seg vel slik det skal. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...