Gå til innhold

Fantasiperson? (Idéfix)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er egentlig denne Idéfix-personen? Er Idéfix en oppdiktet person? Noen ganger har hun barn og andre ganger ikke... Begynner å lure litt her jeg! Dessuten er Idéfix et beskyttet nick så det må jo være samme person som skriver det...

Kanskje lurt å bestemme seg om man har barn eller ikke før man finner opp en person? ;-)

http://www.doktoronline.no/section/lifestyle/?action=forum&urlForum=6

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F1009.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2820738&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2821611

Fortsetter under...

Skrevet

i den bleietråden - som var den eneste tråden din ga noe - så står det ikke at vedkommende har barn - bare meninger om bleieavenning - eller tar jeg feil?

;)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg får ikke opp noen lenker, annet enn til Astra Zeneca, jeg...

Skrevet

i den bleietråden - som var den eneste tråden din ga noe - så står det ikke at vedkommende har barn - bare meninger om bleieavenning - eller tar jeg feil?

;)

det ble noe feil med de linkene... Skal prøve å få fiksa det snart!

Gjest Teatrika
Skrevet

;)

Jeg er enig med deg, Flisa. Det står ikke noe om at h*n har barn, bare at h*n har observert...og det kan da hvem som helst gjøre, uansett livssituasjon...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

;)

Jo det står litt lenger nede at hun har barn som sluttet med bleier da de var to år.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2822503

Men den første linken får jeg ikke opp, så jeg har ikke sett at hun skriver at hun ikke har barn.

Annonse

Skrevet

;)

Det står i et svar ett hakk lenger ned

Skrevet

Kanskje det er bedre å drite i hvem de er og heller hoppe over innlegget?

Gjest LucySky
Skrevet

det ble noe feil med de linkene... Skal prøve å få fiksa det snart!

Er det ikke lov å ljuge her? Jeg ljuger iblant for å dekke over min virkelige identitet. Dvs bytter jeg kanskje ut stebarn med barn eller omvendt i tråder som ikke har noe med om de er ste eller ikke.

Eller jeg gir meg sjøl to brødre og tre søstre i stedet for det jeg har.

Når det overhode ikke har noe med temaet å gjøre, fatter ikke jeg hva det har med f.eks.nicket urskive å gjøre.

Skrevet

Så lenge folk ikke tramper ned noen, så blåser jeg da i om de serverer en dolløgn eller to.

Doliti (for å herme etter en eller annen) har vi ikke bruk for her inne.

Gjest skjønner at noen lurer
Skrevet

kunne det være at idefiks er ei godt voksen dame med voksne barn, og at ho jobber i barnehagen? :)

Du har vel barn om de er voksne vel ....

hun skriver ett sted at hun ikke har familie og barn ....

Annonse

Skrevet

Du har vel barn om de er voksne vel ....

hun skriver ett sted at hun ikke har familie og barn ....

joda, klart det. Tenkte bare kanskje de var flyttet ut og man ikke tenker på de som barn. vrient å forklare uten tonefall :) JO, det er nok noe muffens her...?

Skrevet

joda, klart det. Tenkte bare kanskje de var flyttet ut og man ikke tenker på de som barn. vrient å forklare uten tonefall :) JO, det er nok noe muffens her...?

Men hun har nok ikke voksne barn for hun er jo 30 år sto det i går!

Er ikke meningen å leke doliti her. Klart det er lov til å lyve litt for å beskytte egen identitet, men da burde man vel bruke forskjellige nick? Ikke ett og samme nick med og uten barn?

Skrevet

Men hun har nok ikke voksne barn for hun er jo 30 år sto det i går!

Er ikke meningen å leke doliti her. Klart det er lov til å lyve litt for å beskytte egen identitet, men da burde man vel bruke forskjellige nick? Ikke ett og samme nick med og uten barn?

stemmer ja.. Håper hun kan si litt om dette da. Kanskje er det alderen? ;)

Gjest svaksterk
Skrevet

Er det ikke lov å ljuge her? Jeg ljuger iblant for å dekke over min virkelige identitet. Dvs bytter jeg kanskje ut stebarn med barn eller omvendt i tråder som ikke har noe med om de er ste eller ikke.

Eller jeg gir meg sjøl to brødre og tre søstre i stedet for det jeg har.

Når det overhode ikke har noe med temaet å gjøre, fatter ikke jeg hva det har med f.eks.nicket urskive å gjøre.

Enig :-)

En hvit løgn må være lov uten å bli halshugget for det :)

Dessuten synes jeg vi skal være snille mot h'nne i dag, for h*n har jo bursdag! :)

Gjest Asterix og Obelix
Skrevet

Idefix er hunden i Asterix-tegneserien.

Gjest svaksterk
Skrevet

Idefix er hunden i Asterix-tegneserien.

*lol*

Og idefix er faktisk opprinnelig en psykologisk teori fra ehm tidlig tidlig-tallet eller før (eller noe sånn)- en *fiks* ide.

En stor filosof eller noe sånn som kom opp med ordet, idefix :-) Derav hundens navn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...