Gå til innhold

Fantasiperson? (Idéfix)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det står i et svar ett hakk lenger ned

Så det nå :) -men da mangler jeg å se at h*n IKKE har barn...:)

Gjest svaksterk
Skrevet

Nå ble hvertfall jeg forvirra. Jeg hadde ikke fått med meg at Idefix hadde unger, men jeg har trodd at Idefix og sterksvak var samme person jeg, he he! Det er de hvertfall andre steder.

nei, vi er ikke det :-) jeg kallte med idefix på ranglere noen få ganger, men sluttet fort med det. Her har jeg aldri kallt meg idefix.

Det må være over et år siden jeg brukte det nicket noe få ganger.

Annonse

Gjest svaksterk
Skrevet

Så det nå :) -men da mangler jeg å se at h*n IKKE har barn...:)

jepp :-) for det som ble skrevet like godt kunne være et spm til meg:)

noen blander seg for mye. :-)

Gjest svaksterk
Skrevet

jepp :-) for det som ble skrevet like godt kunne være et spm til meg:)

noen blander seg for mye. :-)

eh.. jeg mente ikke at du gjør det altså, men hele denne tråden :-)

Nå er jo jeg idefix også da :-o

Svarte deg for raskt etter det innlegget jeg *kremt*, unnskyld!

Skrevet

Det betyr at vedkommende er skilt og barna er store og har flyttet hjemmefra - ja, jeg tror til og med jeg vet hvem HUN er :)

Hun er 30 år sto det i går så jeg tror ikke hun har voksne barn... ;-)

Skrevet

Hun er 30 år sto det i går så jeg tror ikke hun har voksne barn... ;-)

Da bor unga hos den andre da sikkert :) - det går an det....

*ror*

Skrevet

nei, vi er ikke det :-) jeg kallte med idefix på ranglere noen få ganger, men sluttet fort med det. Her har jeg aldri kallt meg idefix.

Det må være over et år siden jeg brukte det nicket noe få ganger.

Svaksterk brukte nicket Idéfix før, og svaksterk og Idéfix er begge født 3. januar 1976? Men de er ikke samme person?

Har litt vanskelig for å forstå dette jeg...

Gjest svaksterk
Skrevet

Svaksterk brukte nicket Idéfix før, og svaksterk og Idéfix er begge født 3. januar 1976? Men de er ikke samme person?

Har litt vanskelig for å forstå dette jeg...

Det får være ditt problem :-)

Jeg vet selv hvem jeg er og ikke er :)

Men værsågo! Tro hva du vil.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg lurer nå på hvem urskive er, jeg, og hvorfor vi aldri har hørt om det nicket før og hvorfor urskive syntes det var så viktig å peke på at svaksterk og ideéfix enten løy eller var samme person.

Om ikke urskive er et troll, oppfører hun seg trollete i betydningen ekkel og nysgjerrig.

:o

Annonse

Skrevet

Alle her er vel mer eller mindre oppdiktede personer? Jeg kan i hverfall lyve så det renner av meg når det gjelder uvesentlige detaljer som ikke har med hovedbudskapet i innlegget å gjøre.

Noen er veldig seg selv her inne (tror jeg, jeg kan jo ikke VITE det), men brorparten er jo anonyme.

Spiller det noen rolle for deg om Idéfix har barn eller ikke? jeg vet ingenting om urskive.

Skrevet

Har du ikke bedre ting å finne på enn å sitte og leite opp gamle innlegg en anonym person på et nettsted har skrevet? ;)

Skrevet

Alle her er vel mer eller mindre oppdiktede personer? Jeg kan i hverfall lyve så det renner av meg når det gjelder uvesentlige detaljer som ikke har med hovedbudskapet i innlegget å gjøre.

Noen er veldig seg selv her inne (tror jeg, jeg kan jo ikke VITE det), men brorparten er jo anonyme.

Spiller det noen rolle for deg om Idéfix har barn eller ikke? jeg vet ingenting om urskive.

Jeg er klar over at de fleste her inne er delvis oppdiktede personer. Har ingen problemer med det, men det virker litt dumt når en og samme person snakker sammen i en tråd!?

Har hatt mistanke om at Idéfix og svaksterk har vært samme person lenge og når "de" plutselig sier at de er født på samme dag så er jo det litt pussig?

Er ikke meningen å være ekkel eller trollete, ble bare litt nysgjerrig ;-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg er klar over at de fleste her inne er delvis oppdiktede personer. Har ingen problemer med det, men det virker litt dumt når en og samme person snakker sammen i en tråd!?

Har hatt mistanke om at Idéfix og svaksterk har vært samme person lenge og når "de" plutselig sier at de er født på samme dag så er jo det litt pussig?

Er ikke meningen å være ekkel eller trollete, ble bare litt nysgjerrig ;-)

:-) Ja, jeg elsker å snakke med meg selv.

Men nå skriver jeg ikke mer, så får folk selv vurdere min troverdighet og din :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...