annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det var kaldt uten votter. Selv om jeg egentlig mener at lue, votter og gummistøvler er teit. Lue og gummistøvler er urteit, minst. Dessuten er det noe med lue og krøller Votter er ikke fullt så teit, ihvertfall ikke de annegunn strikker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Lue og gummistøvler er urteit, minst. Dessuten er det noe med lue og krøller Votter er ikke fullt så teit, ihvertfall ikke de annegunn strikker. Jeg har finni ut at votter er greit. Alt til sin tid. Og på aketur - tro det eller ei - hadde jeg ullsokker - hold deg fast - rett på kroppen! Det var det eneste fornuftige. Men det klødde. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har finni ut at votter er greit. Alt til sin tid. Og på aketur - tro det eller ei - hadde jeg ullsokker - hold deg fast - rett på kroppen! Det var det eneste fornuftige. Men det klødde. Hehe... Blånissevotter klør sikkert, de også... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hehe... Blånissevotter klør sikkert, de også... Faen. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Faen. Nå er det like før naboen stikker hodet inn døra og lurer på hva jeg ler av her... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Nå er det like før naboen stikker hodet inn døra og lurer på hva jeg ler av her... Dette er ikke noe å le av. Dette er langt alvorligere enn som så. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Dette er ikke noe å le av. Dette er langt alvorligere enn som så. Nå minner du meg om jentungen - hun blir blodig fornærmet hvis noen ler av henne, eller med henne. Og så ser hun ikke forskjellen. Trodde du trodde at all ull klør, jeg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Nå minner du meg om jentungen - hun blir blodig fornærmet hvis noen ler av henne, eller med henne. Og så ser hun ikke forskjellen. Trodde du trodde at all ull klør, jeg? Jentungen og jeg har mer til felles enn du aner. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jentungen og jeg har mer til felles enn du aner. Det har jeg egentlig skjønt en stund 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det har jeg egentlig skjønt en stund Har forresten lagt inn sjalbestillingen hennes. Det blir to turer til Nepal i løpet av våren. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har forresten lagt inn sjalbestillingen hennes. Det blir to turer til Nepal i løpet av våren. Har du prøvd å vaske dem i maskina? På ullprogram, selvfølgelig? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har du prøvd å vaske dem i maskina? På ullprogram, selvfølgelig? Sokka eller sjala? 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Sokka eller sjala? Sjalet, ja. Hvem snakker om sokker? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Sjalet, ja. Hvem snakker om sokker? Jeg har dem friskt i minne ennå. *grøss* 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har dem friskt i minne ennå. *grøss* Dakar liten... Skjønner det var traumatisk. Men ullsokker har jeg kontroll over - de klør ikke på meg, og jeg vasker dem i maskina. Men sjalet mitt farger av, så jeg bør bli kvitt litt overskuddsfarge... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Dakar liten... Skjønner det var traumatisk. Men ullsokker har jeg kontroll over - de klør ikke på meg, og jeg vasker dem i maskina. Men sjalet mitt farger av, så jeg bør bli kvitt litt overskuddsfarge... Hm... jeg har ikke prøvd. Kald håndvask med bittelitt Milo, sier eksperten her. Visste du at pashmina er ei geit? Mye jeg ikke veit, skjønner jeg... :/ 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hm... jeg har ikke prøvd. Kald håndvask med bittelitt Milo, sier eksperten her. Visste du at pashmina er ei geit? Mye jeg ikke veit, skjønner jeg... :/ Geit? Trodde det var sau, men det er forsåvidt din skyld. Og så jeg som kaster alt i maskina 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Geit? Trodde det var sau, men det er forsåvidt din skyld. Og så jeg som kaster alt i maskina Sau? Har jeg sagt noe om sau? *overraska* 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Sau? Har jeg sagt noe om sau? *overraska* Du sa sikkert bare ull - men ull kommer jo vanligvis fra... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Du sa sikkert bare ull - men ull kommer jo vanligvis fra... Jaja, man lærer så lenge man lever. jeg fikk akkurat et lengre foredrag om pashminageitas indre vinterull som blir til skjerf og sånn... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.