Gå til innhold

Hva er passe betaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, man lærer så lenge man lever. jeg fikk akkurat et lengre foredrag om pashminageitas indre vinterull som blir til skjerf og sånn...

Du stilte et uskyldig spørsmål og fikk til svar en hel del ting du egentlig ikke ville vite? Typisk :)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• annegunn

23

• Åsemor

1

• Hønemoren

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Du stilte et uskyldig spørsmål og fikk til svar en hel del ting du egentlig ikke ville vite? Typisk :)

Ikke sant?

Skrevet

Ikke sant?

Skal ikke du gå hjem snart?

Jeg er på overtid her, etter å ha lagt meg halv to i går :(

Av en eller annen grunn var jentungen den mest opplagte i dag morges.

Skrevet

Skal ikke du gå hjem snart?

Jeg er på overtid her, etter å ha lagt meg halv to i går :(

Av en eller annen grunn var jentungen den mest opplagte i dag morges.

Snorkfrøken var våken og i toppform fra 22.30 til 01.30 i natt. Ikke minn meg på det. Det snappa for meg da hun i ett-tida stod og støtta seg på rompa mi og ropte "HOPPE!HOPPE!HOPPE!" og jumpa opp og ned. Like før hadde hun sparka meg gjentatte ganger i ryggen, lugga meg fire ganger og kasta Bjørnen i det blå huset i hue på meg. *trøtt*

Skrevet

Snorkfrøken var våken og i toppform fra 22.30 til 01.30 i natt. Ikke minn meg på det. Det snappa for meg da hun i ett-tida stod og støtta seg på rompa mi og ropte "HOPPE!HOPPE!HOPPE!" og jumpa opp og ned. Like før hadde hun sparka meg gjentatte ganger i ryggen, lugga meg fire ganger og kasta Bjørnen i det blå huset i hue på meg. *trøtt*

Å nei... Akkurat de scenene der har jeg klart å fortrenge...

Skrevet

Å nei... Akkurat de scenene der har jeg klart å fortrenge...

Ah! Endelig har jeg noe på Jentungen! :)

Skrevet

Ah! Endelig har jeg noe på Jentungen! :)

Men vi hadde ikke noen Bjørnen i det blå huset, da. Den kom først senere, og ligger her et sted om du skulle halshogge din til Snorkfrøkens store fortvilelse engang.

Skrevet

Men vi hadde ikke noen Bjørnen i det blå huset, da. Den kom først senere, og ligger her et sted om du skulle halshogge din til Snorkfrøkens store fortvilelse engang.

Hun har lagt sin elsk på Lillemann sin. Jeg kjøpte den til han i London en gang. :) Men du har rett. Han var nær ved å bli opptenningsved i natt...

Skrevet

Hun har lagt sin elsk på Lillemann sin. Jeg kjøpte den til han i London en gang. :) Men du har rett. Han var nær ved å bli opptenningsved i natt...

Jentungen sin er også fra London, i den tiden tiden det lå en Disney Store rett ved siden av Hamley's.

Vi var på Hamley's i går, forresten, og Gymboree'en som lå vegg i vegg har ennå ikke fått ned skiltene. Så da jentungen så G'en sa hun: Det er Gymboree her!

Skrevet

Jentungen sin er også fra London, i den tiden tiden det lå en Disney Store rett ved siden av Hamley's.

Vi var på Hamley's i går, forresten, og Gymboree'en som lå vegg i vegg har ennå ikke fått ned skiltene. Så da jentungen så G'en sa hun: Det er Gymboree her!

Fjotter. Lure folk på den måten! :(

Skrevet

Fjotter. Lure folk på den måten! :(

Den som var i Glasgow har heller ikke fått ned skiltene :(

Skulle ikke du reise til USA og handle for meg, forresten?

Skrevet

Den som var i Glasgow har heller ikke fått ned skiltene :(

Skulle ikke du reise til USA og handle for meg, forresten?

Jo. Våren'12.

Og nå skal jeg hjem...

Skrevet

Jo. Våren'12.

Og nå skal jeg hjem...

Ja, det er jaggu ta meg på tide for flere :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...