Gjest MarinaSin Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg var hos legen for en gynekologisk undersøkelse i går.. Hun sa jeg hadde antydning til sopp og skrev opp navnet på en salve til meg. Ser nå at det er Dactacort, "ved kløende fotsopp" står det på pakken.. Regner jo med legen vet hva hun snakker om, men kan en fotsoppsalve virkelig brukes i skjeden? Forvirret.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Vi fikk dacatcort mot sopp i underlivet til poden da han var liten så det stemmer nok. 0 Siter
Aryane Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Sønnen min hadde noe rødt utslett i bleieområdet da han var liten, legen sa det var sopp og vi fikk også Dactacort, har også brukt det selv engang mot sopp, og det var mer effektivt en f.eks Canesten, så det stemmer nok. 0 Siter
Gjest MarinaSin Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Er det meningen at kjæresten min også skal smøre seg inn med den? Legen sa jo ingenting om det (og jeg glemte å spørre).. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.