Gjest Timari Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 driver og knoter med nummeret på overskrifter i oppgaven. Jeg skal ha innledning som starter med 1.0 men på pc'en så får jeg bare tilbud om å starte med 1.1 hvordan gjør jeg det hvis jeg vil starte med 1.0? 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Regner med det er MS Word du jobber med. Velg Format >> Styles and Formatting. Du får en boks opp til høyre i skjermbildet. (Det gjør ihvertfall jeg.) Her velger du f.eks. Heading 1 og går så inn på Modify >> Numbering. Her kan du endre nummerformatet. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Regner med det er MS Word du jobber med. Velg Format >> Styles and Formatting. Du får en boks opp til høyre i skjermbildet. (Det gjør ihvertfall jeg.) Her velger du f.eks. Heading 1 og går så inn på Modify >> Numbering. Her kan du endre nummerformatet. takk for tipset, skal se om det fungerer hos meg. Dette har jeg kunnet en gang og nå har det låst seg helt og jeg kjenner panikken stige.. får håpe jeg greier det er det forresten mulig å gjøre det manuelt også? og kommer det opp på innholdsfortegnelsen da? 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 takk for tipset, skal se om det fungerer hos meg. Dette har jeg kunnet en gang og nå har det låst seg helt og jeg kjenner panikken stige.. får håpe jeg greier det er det forresten mulig å gjøre det manuelt også? og kommer det opp på innholdsfortegnelsen da? Det går jo an å gjøre det manuelt, men da får du ikke laget automatisk innholdsfortegnelse. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det går jo an å gjøre det manuelt, men da får du ikke laget automatisk innholdsfortegnelse. vel, jeg har funnet ut at det går an. hvis jeg markerer overskriftene som overskrift 1, 2 3 etc og selv setter på nummer så oppdateres de automatisk når jeg setter inn innholdsfortegnelse 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 vel, jeg har funnet ut at det går an. hvis jeg markerer overskriftene som overskrift 1, 2 3 etc og selv setter på nummer så oppdateres de automatisk når jeg setter inn innholdsfortegnelse OK - bra du fikk det til ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.