Gå til innhold

CLA

Gjest må ta av noen kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, de virker. De virker best hvis du legger pillene ca. 2 kilometer fra kjøkkenet. Så henter du et par piller to ganger daglig.

Gjest må ta av noen kilo
Skrevet
  fyrlykt skrev (På 3.1.2006 den 12.10):

Jada, de virker. De virker best hvis du legger pillene ca. 2 kilometer fra kjøkkenet. Så henter du et par piller to ganger daglig.

Jeg har begynt å spise sunnere og skal trene.

Gjest CLA virker IKKE, livsendring VIRKER
Skrevet
  fyrlykt skrev (På 3.1.2006 den 12.10):

:o) ja det må være eneste måten å få de til å virke på.

Skjønner ikke at folk snart ikke skjønner hva som må til ..... puuuuh

Skrevet

har du vært på ELKJØP og kjøpt digital-glass-vekt til 99,- du også? *grynt*

Jeg prøvde CLA - men syns det virket bedre og spise riktig og trene 4-5 ganger i uka da! :)

Skrevet
  må ta av noen kilo skrev (På 3.1.2006 den 12.14):

Jeg har begynt å spise sunnere og skal trene.

Kjøpe eplecidereddikk i stedet - og ta noen skjeer hver morgen - og SPIS FROKOST!

Skrevet

At CLA har en effekt er udiskutabelt. Imidlertid er vel denne effekten mest merkbar hvis CLA tas i tillegg til kostendringer og trening. Det finnes ingen "magiske" slankepiller - ikke engang de du får resept på hos legen.

"............................................"

Gjest må ta av noen kilo
Skrevet
  Prozak skrev (På 3.1.2006 den 12.32):

At CLA har en effekt er udiskutabelt. Imidlertid er vel denne effekten mest merkbar hvis CLA tas i tillegg til kostendringer og trening. Det finnes ingen "magiske" slankepiller - ikke engang de du får resept på hos legen.

"............................................"

Det var i tillegg til trening og rett kosthold jeg tenkte på. (Selvsagt.)

Gjest printa
Skrevet
  flisa skrev (På 3.1.2006 den 12.21):

Kjøpe eplecidereddikk i stedet - og ta noen skjeer hver morgen - og SPIS FROKOST!

Hei.

Tar du cideren med et par skjeer? Virker det bedre enn blandet i vann, slik jeg har hatt for vane å gjøre?

Må også av litt....

Skrevet
  må ta av noen kilo skrev (På 3.1.2006 den 12.38):

Det var i tillegg til trening og rett kosthold jeg tenkte på. (Selvsagt.)

Da er det noe som kan prøves. Men det er svinedyrt, og det er ikke sikkert effekten står i forhold til prisen. Men man må jo prøve for å finne ut at slikt :-)

"............................................."

Skrevet
  printa skrev (På 3.1.2006 den 12.47):

Hei.

Tar du cideren med et par skjeer? Virker det bedre enn blandet i vann, slik jeg har hatt for vane å gjøre?

Må også av litt....

Næsj - tar de par skjeene i et halvt glass vann da - ellers hadde jeg jo spydd! :()

Skrevet
  Prozak skrev (På 3.1.2006 den 12.50):

Da er det noe som kan prøves. Men det er svinedyrt, og det er ikke sikkert effekten står i forhold til prisen. Men man må jo prøve for å finne ut at slikt :-)

"............................................."

Billigere i Sverige

Gjest printa
Skrevet
  flisa skrev (På 3.1.2006 den 13.33):

Næsj - tar de par skjeene i et halvt glass vann da - ellers hadde jeg jo spydd! :()

Ok, trodde det var jeg som hadde missforstått noe her jeg :()

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...