Gå til innhold

P-piller ødelegger sex-lyst for alltid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus skrev (På 8.1.2006 den 9.20):

Nå er du litt ute på viddene her tror jeg. Meg bekjent både klippes og brennes egglederne av nå:

http://www.helsenytt.no/artikler/prevensjon.htm

Noen har blitt gravide selv etter sterilisering, men at det er bare 98% sikkert er bare tull. Det er vel snakk om en ørliten promille som har klart å bli gravide etterpå og da vil jeg tro det er den delen av kvinnene som kun fikk egglederne klippet over og ikke brent.

Da har de vel begynt med en annen praksis. Før klippet de bare egglederne og eggene kom seg noen gang over.. så det var faktisk større sjanse for å bli gravid ved sterilisering enn ved p-pille bruk. Hadde det i et hefte her.... hmm.. uansett. Bra de har begynt med en ny praksis. takk for info... good to know.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...