Gå til innhold

Halleluja! Jeg er så glad i dag.

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Tipper i likhet med flere her at du er gravid! Uansett gratulerer med gode nyheter, skal du snart slippe katten ut av sekken?

mvh

Ja det kan jo ikke være noe annet :).

Skrevet

Har man sagt A så får man si B. Spytt ut! ;)

Jeg er helt enig. Noe annet er feigt! :/

Gjest LucySky
Skrevet

Kanskje hun ikke er syk likevel.

Det tenker nå jeg, som er mer pessimistisk enn dere andre.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg håper virkelig det er det jeg tror det er :))))

Skrevet

Jeg er ikke gravid... ennå....... ;-) Nest etter å være gravid, var dette den beste nyheten jeg kunne få.

Skrevet

Hurra hurra!! :o) Takk for mail!

Hvordan får en til å lage dagbok da? *klø seg i hodet* Send gjerne mail eller svar under ditt svar til meg. Husk at det må være idiotsikkert.

c",)

Skrevet

Hvordan får en til å lage dagbok da? *klø seg i hodet* Send gjerne mail eller svar under ditt svar til meg. Husk at det må være idiotsikkert.

c",)

Du har startet helt riktig :-) Bare send en mail til administrator om at du har lagt ut dagbok-tråd, så legger hun deg inn på rett plass :-)

Skrevet

c",)

Sa jeg mail? Jeg mente PM :-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg er ikke gravid... ennå....... ;-) Nest etter å være gravid, var dette den beste nyheten jeg kunne få.

Prøverør? lottogevinst? gifte deg? sjefen har angret at han sparket deg? ny jobb? 200 000 i lønnspålegg? nytt hus? ikke positiv klamydiatest? ikke syk i hodet allikevel? :).

Uff, kan du ikke bare si hva det er da?

Skrevet

Prøverør? lottogevinst? gifte deg? sjefen har angret at han sparket deg? ny jobb? 200 000 i lønnspålegg? nytt hus? ikke positiv klamydiatest? ikke syk i hodet allikevel? :).

Uff, kan du ikke bare si hva det er da?

Det gjelder da prøverør selvfølgelig!

Er ikke det opplagt eller *himle beskjedent med øya*?

Hihi. Hadde vært gøy å vinne 200.000 i Lotto også, med det var altså ikke det.

c",)

fei1365380229
Skrevet

c",)

Krysser fingrene masse for deg. Beina også tror jeg, men det må ikke du gjøre :).

Skrevet

Krysser fingrene masse for deg. Beina også tror jeg, men det må ikke du gjøre :).

Akkurat det spiller liten rolle mener jeg, å krysse beina altså. Jaja, bortsett fra to ganger da, eller fire blir det i grunn. Fysj som jeg ikke kan like den benken.

Men takk!

Skrevet

Krysser fingre og tær for at det skal gå bra:-))

Skrevet

Blogger og hjemmesider er laaaangt over min kapasitet, men carma foreslo en dagbok på et sted, og det skal jeg jammen gjøre.

Dagbok er laget og oppdatert. Dessuten har du fått mail på den adressen du har på galleriet. Svar på den du.

Skrevet

Får jeg høre kanskje?

Du burde hatt en blogg og gitt meg adressen. ;)

Dagbok er laget og oppdatert. Dessuten har du fått mail på den adressen du har på galleriet.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

c",)

prøverør? Slike nyheter må du jo komme inn med på "vil bli gravid"!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...