esu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei!Den senere tid har det vært skrevet mye om tannbehandling i utlandet. Den åpenbare fordelen for kunden er prisnivået som er mye lavere. Jeg har sett litt på Kreativ-klinikken i Budapest som det var reportasje om i Dagbladet sist lørdag. Mitt problem er periodontitt der jeg er forespeilet å måtte ta inngrep på 5 tenner. Er det forhold knyttet til selve behandlingen som er negative sammenliknet med tilsvarende behandling her hjemme? Jeg har kontakt med en spesialist her hjemme. Kreativ-klinikken har turoperatør i Danmark. Derfra hevdes det at man har meget god ekspertise på periodontitt. Erfaringsmessig er ikke alltid ting like gullkantet som i reklamen. Kjenner du til aspekter som ikke blir fremhevet som er av betydning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212494-tannbehandling-i-utlandet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.