Gå til innhold

Tannbehandling i utlandet

Anbefalte innlegg

Hei!Den senere tid har det vært skrevet mye om tannbehandling i utlandet. Den åpenbare fordelen for kunden er prisnivået som er mye lavere. Jeg har sett litt på Kreativ-klinikken i Budapest som det var reportasje om i Dagbladet sist lørdag. Mitt problem er periodontitt der jeg er forespeilet å måtte ta inngrep på 5 tenner. Er det forhold knyttet til selve behandlingen som er negative sammenliknet med tilsvarende behandling her hjemme? Jeg har kontakt med en spesialist her hjemme. Kreativ-klinikken har turoperatør i Danmark. Derfra hevdes det at man har meget god ekspertise på periodontitt. Erfaringsmessig er ikke alltid ting like gullkantet som i reklamen. Kjenner du til aspekter som ikke blir fremhevet som er av betydning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212494-tannbehandling-i-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...